Patnáctý týden

pondělí 8. dubna 2013

Plán/plnění:

Pondělí 8.4.
Volno / Volno a to hned studijní, na 6.5. jsou vypsaný státnice... aktuální podoba předkládaný kapitoly je tak tristní, že se budu muset ještě sakra smekat, abych se nemusela při její prezentaci propadnout pod zem...

Úterý 9.4.
6 km klus + rovinky / 6 km poklusem, 10x100m s mk a 2 km poklusem domů, 6:21 min/km, avgTF 149, 10,13 km úhrnem; dneska to uteklo rychle, jaro je tady!

Středa 10.4.
16 km TF 150-165 / tak už zase nespíme, jako bonus večer (zase!!) skoro dvě hodiny uspávám, já vím, že se opakuju, ale já už fakt nemůžu... ach jo. No nic. 16 km, 5:25 min/km, avgTF 161; dneska to sedlo jako prdel na hrnec - navzdory tý strašný únavě se mi běželo lehce, 5:20-5:30 prohlašují za schůdné tempo na minimálně dalších deset kiláků. Jako bonus to vypadá, že budu mít "osobního vodiče" - PH (nikoli 5,5) od T. z práce se chystá letos běžet na své poměry pomalu a tím pádem půjde se mnou. Jsem ráda. Přeci jen to bude dlouhý a ve dvou se to lépe táhne (a doufám, že mě pod ty čtyři dotáhne)

Čtvrtek 11.4.
12 km klus / 6:32 min / km, avgTf 138, do uší hovorovka a depka z toho, kolik jsem kdysi uměla a jak moc jsem toho zapomněla, za týden tu bude S.I. a taky O.P. a já nemůžu jít, protože M. mě nenechá. V noci zase dvě a půl hodiny tiráda, hodinu jsem ji tahala, na váze o dvě kila víc než před měsícem, nechápu. Občas se holt slunci nedaří. I těch dvanáct bylo dneska dlouhých.

Pátek 12.4.
Volno (jestlipak tam nemám za lomítkem klus šest kilometrů proto, že vždycky jdu klusat a nikdy neodpočívám ;-) / volno

Sobota 13.4.
5 km klus + 4x200m s mk 100m (ááá, nový prvek v tréninku, jo, to bude asi krapet bolet) / M. rostou zuby. Nebo aspoň doufáme, že to jsou zuby. Má horečky, je z ní jedenáctikilová hromádka neštěstí, která se chce neustále chovat u maminky (a z toho má ruce jak vopice a záda jako Quasimodo), celou noc prokřičela a probrečela, což tu teda ještě nebylo, a já díky tomu naspala po desetiminutových kómatech zhruba hodinu a dopoledne další dvě a půl přidala. Výběh jako v mlze, tepovka při klusu úděsná (avg cca 145), což se ale dalo čekat. Jinak průměrný tempo 6:30 min/km, celkově z toho bylo 8 kilometrů. 5 km klus + 4x200m se 100m mk a poklus kratší cestou domů. Mám dost. A taky strach, jak se to na mě zítra podepíše.

Neděle 14.4.
Běh lipovou alejí - Nymburská desítka - přijeďte, je tu krásně ;-) / po delší době závod. Po víc jak půl roce desítka. Dopadlo to vlastně výborně, i když jsem si věřila o nějaký třicet vteřin víc, jsem ráda. Vážně jsem :-). Víc později vedle.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Omlouvám se za kontrolu, ale nějak se mi nepříjemně rozmnožil spam. Díky!