Běhání s miminky - Hyde Park I. - vozíky

pátek 8. února 2013


Jelikož jsem naživo viděla v akci jen Croozer a zkusila jsem si s ním popoběhnout pouze pár metrů, nemůžu posoudit, jak moc nebo málo jsou primárně pro běžce dobrou volbou. Budu ráda za všechny osobní zkušenosti - prosím, sem s nimi!
Napadá mě pár otázek, kterých se samozřejmě nemusíte vůbec držet...
1. V jakém věku dítěte jste začali vozík používat?
2. K jakým aktivitám vám slouží?
3. Co na něj trpaslík?
4. Jaké jsou podle vás hlavní výhody/nevýhody?
5. Jaký terén je s ním podle vašich zkušeností dostupný?
6. Doporučili byste vámi ozkoušený model?
A samozřejmě cokoliv dalšího vás napadne...

Hodnocení Deni: Croozer Kid 1, pořizovací cena 7290,-Kč (už se dá sehnat nový i levněji). Croozer máme bez odpružení z důvodu, že jsme věděli, že nikde, dlouhodobě, do terénu nebo nezpevněných cestách jezdit nebudeme. V případě odpružení je investice samozřejmě vyšší.
V porovnání s běhacím kočárkem (myslím ten Tvůj) je rozhodně robustnější. Váha 13,9kg, nosnost 35kg.
Je super ta možnost na vícero využití - v základní ceně je joggingové kolečko, malé, otočné kolečko, tyč na kolo.

Z používání mám tyto postřehy (je to zamíchané z pohledu běhu i komfortu mého a dítěte):
+ velké kola a tím příjemné běhání
+ dobré ovládání
+ madlo dost daleko od kočáru a tím pádem se nekope do kočáru (je tam takový robusní nárazník - kvůli jízdě s kolem)
+ velký prostor pro dítě i hračky uvnitř, skvělý výhled, síťka proti mouchám (zabraňuje vyhazování věcí za běhu, když dítko nespí)
+ cena - v porovnání s Chariotem
+ odrazky a reflexní pásky
+ velký zavazadlový prostor - pro Tebe i na vše pro dítě
+ dobře a jednoduše skládá (v nesloženém stavu, je ale skutečně velký a široký - né každému se vejde do předsíně), vejde se do výtahu, je stabilní na cestách (v terénu jsme ho v běhu nezkoušela)

- jen dvě polohy madla - nemusí to vyhovovat všem - určitě je dobré to v obchodě vyzkoušet. Já mám 178cm a je to OK
- nejdou polohovat záda pro větší dítě. Je to pouze na sezení a když prcek usne, tak to nemusí být dlouhodobě pohodlné. Já řeším polštářem pod bedry. Netýká se menších dětí, když se pořídí Croozer miminkovník
- kdybych běhala a ještě neměla pro prcka žádný kočár, tak bych si určitě vybrala ten, co máš Ty a né žádný cyklovozík. Přece jen není nad absolutně rovinou korbu pro malé dítě, možnost polohování u sporťáku, připadal mně lepší, když jsem ho tlačila. Dokonce myslím, že máš i výše madlo a to je příjemnější.
Kočár využiješ na běhání i na normální jízdu.

Ale pokud už doma jakýkoliv kočár máš a nechceš se ho vzdávat, ať už z finančních nebo jiných důvodů, tak je určitě dobrý ten cyklovozík, z hlediska variability do budoucna.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Omlouvám se za kontrolu, ale nějak se mi nepříjemně rozmnožil spam. Díky!