Týden druhý

neděle 13. ledna 2013

Run when you can, walk if you have to, crawl if you must; just never give up! - Dean Karnazes -

Plán/Plnění:
Pondělí 14.1.
Volno / tak to by mi šlo :-)

Úterý 15.1.
10 km klus + rovinky / dneska se snáz rvaly rovinky, než klusalo. Včera napadlo dobrých deset čísel sněhu, který byl dneska už samozřejmě udusaný a ještě ho uplácl traktor s čímsi, co vypadalo jak koště na úklid kurtů

Středa 16.1.
16 km TF 153-169 / první tempový běh v životě, TF 165 v průměru, nadřela jsem se jako pako, 5:33 min / km

Čtvrtek 17.1.
16-18 km klus s kočárkem / původně jsme měly jít s Deni, ta nakonec nemohla a může být ráda, tohle nebyl klus ani náhodou - resp. čas by tomu i odpovídal (7:36 min / km), ale tepy ani náhodou - avgTF 145. Takhle utahaná jsem už dlouho nebyla.



Pátek 18.1.
Volno (fyzioterapie)

Sobota 19.1.
10 km klus + rovinky - sraz s Deni na hrázi, klusaly jsme a kecaly a i zjistily, že i když se dostaneme k bodu, na kterým se názorově prostě neshodneme, vůbec to nevadí - což je skvělý :-). Nafasovala jsem objednaný fusekle od strejdy Icebreakera a při rovinkách pomalu a jistě rozmrzala. Při sedmý otočce se mě skupinka protahujících běžců ptala, na co to proboha takhle trénuju? Že na PIM pro ně nebylo zrovna informativní, jak by bylo, když to nebyli žádní běžci, ale místní ragbisti!Prý jestli nechci hrát s nimi? Že je to taky hodně atletický, že taky takhle běhají, ať se mrknu na jejich web :-) Ragby je těžkej a tvrdej sport a taky složitej, o tom žádná, ale díky, zůstanu u běhání (ale potěšilo mě to, ne že ne). Avg. TF 123, 7:40min/km; 10x100m s meziklusem (nejvyšší dosažená rychlost 2:, 2km výklus domů.

Neděle 20.1.
18-20 km TF 153-169 au au, dneska jsem si užila a odtrpěla. Od 10. km začaly stávkovat nohy, dvě zastávky na pití, padl jeden carbonex a na 15.km půlka enduro snacku. Od 18.km jsem si zkusila, jaký to je, když už nohy nejdou a rve to jen hlava. Bolelo to, ale jsem pyšná na to, že jsem se silou vůle dotáhla domů, i když měly nohy chuť padnout do závěje a počkat tam na jaro. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Omlouvám se za kontrolu, ale nějak se mi nepříjemně rozmnožil spam. Díky!