Týden čtvrtý

neděle 27. ledna 2013



Plán / plenění:
Pondělí 28.1.
VOLNO

Úterý 29.1.
8km klus + rovinky / začíná nám obleva, první kilometr mi garmin ukazoval absurdní tepy (220+), takže avg. TF tentokrát odhadem 145, 6:48 min / km; 10x100m po zledlý hrázi (nejrychleji tentokrát za 3:31 min / km) a dva kiláčky ostřejším poklusem domů

Středa 30.1.
3x1km do kopce s mk dolů, ostřeji / venku je 10 stupňů! Takže jednu vrstvu a vibramy, který včera konečně!!!! přišly. Ach. ACH! Byla jsem jak pták, už vím, proč jsem se jich držela zuby nehty a nechtěla je nahradit botama. Minimusky jsou sice fajn, ale tohle je prostě jinej "fíling" (jak by řekl Johny). avgTF 154, 5:55 min / km a domů s úsměvem šťastnýho debila :-)














Čtvrtek 31.1.
10km klus nebo VOLNO / 8km klus s kočárkem; po doběhu zhebl garmin a zdá se, že tentokrát si v tý komoře s nožkama nahoře poleží asi dýl, ach jo. Každopádně mě potěšilo, že to běželo docela lehce a rychle na to, že tepy kroužily kolem 130, Madlenka se neustále dožadovala dalších a dalších křupek a piškotů a cestou zpátky jsme si ještě střihly Hledání ztraceného dudlíku (nalezen!). Jen ten protivítr a fakt, že se mi chtělo moc a moc a ještě víc čůrat to trochu pokazil. I proto z plánovaných deset jen osm.

Každopádně za leden do dohromady nasypalo 300 km ve 22 trénincích

Pátek 1.2.
4x1km do kopce s mk dolů, ostře / toto ovšem bolelo, kapitáne. Garmin stále mrkev, ještěže mám ty kopečky od středy přeměřený. Přestože celou noc pršelo, rozmrzlá země to všechno v zásadě vsákla a tudíž nebylo vyhnutí a když ostře, tak ostře. Takhle už mě výběh hodně dlouho nebolel a při třetím a čtvrtým vzhůru jsem se musela hodně hecovat, abych nezpomalovala. Nakonec je to v průměru za 5:33min / km, avg.TF 160, max 181. Po druhým kopečku jsem si říkala, že mě ta zalepená noha nějak dře a ono ejhle! Už jsou z nás pokrevní bratři, ani to netrvalo a v zásadě víc bolí puchejř, kterej se mi udělal na vnější straně pravý paty.

We row 'till the first blood flow... and than we row some more


Sobota 2.2.
14-16km TF 150-170 - 16 km s kočárem, garmin zdechl, takže žádný další údaje nemám, na 10. km se vzbudila M. a začal nekonečný kolotoč buzerace: dudu, sušenku, napít, srovnat čepici, piškot, napít - a s co dvouminutovou zastávkou se ta tepovka nahoře i s kočárem drží prostě blbě. Ale čert sper tepovku, horší (nejhorší?) je, že mě od 12. kiláku začalo pekelně bolet koleno. S každou další zastávkou to bylo ještě horší.    Navíc se mi chtělo (zase!! Jak to?!?!) děsně čůrat. Koncentrovaný utrpení. 

Neděle 3.2.
16-22km dch(délka dle únavy). Tak jo. Koleno trochu bolí. Takže namasírovat, protáhnout, zatejpovat. S novým playlistem jsem byla odhodlaná nenechat se nas*at. To zvládnu. Když si řeknu, že to půjde, tak to půjde. No ne? Ne. Na devátým kilometru - v Milíčáku - jsem se přistihla, že kulhám jak Jofrey, zatím zuby i pěsti a od očí se mi s každým krokem derou slzičky. Tudy cesta nevede. Potupně jsem si zavolala odvoz. Dolezla jsem na obrátku busů, T. mě tam s M. vyzvedli a já doma napsala zoufalý mail mudarribovi s tím, že je to se mnou fakt zlý, hrozný, nejhorší a co teda s tím?? Reagoval promptně - plno rad, lehký týdenní plán a uvidí se.

3 komentáře:

  1. Konec týdne vypadá zajímavě... ;o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, historicky první komentář! :-) Neděle nebude tak hrozná, jestli nesleze sníh, bude bolet spíš sobota - muž jede kopat merunu a mně nezbude, než vyrazit s kočárem... a v bílý nadílce je to pro mě sakra náročný podnik

      Vymazat
  2. První? To je krása, to se mi asi ještě nepovedlo :o)) nevěděla, jsem o tobě, to se přiznám. Ale teď už tě mám v hledáčku a budu sledovat, jak ti to plán půjde dodržovat. Držím pěsti ;o)
    P.S. Sníh sleze - říkali to v televizi :o)

    OdpovědětVymazat

Omlouvám se za kontrolu, ale nějak se mi nepříjemně rozmnožil spam. Díky!