Playlist tempový

úterý 29. ledna 2013


Co mě teda dokáže zaručeně nakopnout?
Aneb playlist tempový, momentálně používám i na rovinky, neb těch 100 metrů nadoraz uběhnete na cokoliv.

Every You Every Me - Placebo (písnička, kterou budu mít navždycky spjatou s Velmi nebezpečnými známostmi a pár lidmi, kteří se - ať už v dobrém nebo zlém - poměrně výrazně podíleli na tom, že jsem teď tím, kým jsem)
Desert Rose - Sting (i proto jsem studovala, co jsem studovala)
Precious Things -Tori Amos
A Sorta Fairytale - Tori Amos (Tori je prostě Tori, tam netřeba komentovat)
Marry You - Bruno Mars Doo-Wops & Hooligans (jednou jsem její kousek chytla při přepínání kanálů na kabelovce, tak dlouho mi nešla z hlavy, až si našla cestu do nejfrekventovanějšího playlistu a skvěle do něj zapadla, vždycky mám při ní tendence vesele poskakovat)
Download David Guetta feat Sia Titanium (písnička z rakouského rádia vloni v létě, při výběhu na Malnock mi zněla celou dobu v hlavě)
Somebody That I Used To Know - Gotye (vsadím se, že každý jeden z vás jednoho takové "somebodyho" ve skříni má)
Firework - Katy Perry (laciný, ale funguje to)
Daughter - Loudon Wainwright III (týden před Madlenčinýma prvníma narozeninama jsem se při pobíhání Milíčákem u týhle písničky rozbrečela, stala se součástí toho mikrookamžiku absolutní spokojenosti s vlastním bytím a pokaždý, když ji slyším, se mi podaří jeho zlomek vybavit)
I Would Do Anything For Love - Meat Loaf (klasika, kdo by neznal)
Masquerade - Nicki Minaj (další absurdita, přes reklamu na Adidas, pokaždý, když zazpíva let's masquerade, mě jako správnýho zamrzlýho puberťáka samozřejmě napadne let's masturbate a musím se culit... v rámci víry v teorii, že smích prodlužuje život, tu prostě být musí)
Last of the Wilds - Nightwish (osobní píseň mýho vnitřního prvobyťáka)
Sparring partner - Paolo Conte (kdo by Jeho nechtěl za sparing partnera?)
Who Knew - Pink (Who knew?)
With Every Heartbeat - Robyn (ústřední píseň z filmu Boy A, jednoho z nejsilnějších snímků, jaký jsem kdy viděla)
1979 - Smashing Pumpkins
Edward Maya&Vika Jigulina - Stereo Love (Aysunino vyzváněcí melodie, Ankara vměstnaná do čtyř minut)
Carmina Burana_Edvin Marton
Carl-Orff-Carmina-Burana (ideální munice na vystřelení mozku na oběžnou dráhu)
Perfect - Smashing Pumpkins (I promise!)
You Got The Love - Source Feat. Candi Staton (závěr mojí guilty pleasure (Sex and the City) a čitýho guilty (Gossip Girl))

2 komentáře:

  1. hodně jich znám, hodně jich neznám (což je dobrá inspirace si je poslechnout) a stejnou písničku máme od Gotya (tu tam mám dokonce ve dvou verzích, jak jí mám ráda) Denisa

    OdpovědětVymazat
  2. Musim prohlidnout.. znam jen malo, ale na "veslo" by se mohly vic nez hodit.. Dik za tip:). 12:)

    OdpovědětVymazat

Omlouvám se za kontrolu, ale nějak se mi nepříjemně rozmnožil spam. Díky!