Naděje českýho nároďáku

pondělí 18. března 2013

aneb Máďa v běhu:



V to, že bude naše holčička aspoň trochu po nás a pohyb nebude považovat jen za otravnější alternativu MHD, můžeme zatím jen doufat. To, že by tatínek chtěl, aby hrála tenis a maminka, aby dělala atletiku, to už jsou vážně hodně rozvinutý věty vedlejší a v zásadě je ve finále fuk, jestli ji nakonec bude bavit jezdit na kole hlavně kolem baráku a běhat u babičky a dědy po zahradě. Jsou zkrátka sny, který neovlivníte.

A pak jsou tu ty, který ovlivnit můžete. Můžete si skočit padákem, vyrazit na trek do Argentiny nebo si koupit nechutně drahý sporttester ;-). Já se nedávno, když jsem si marně lámala hlavu s tím, co nadělím drahé polovičce k svátku, rozhodla, že zabiju ne dvě, ale hned tři mouchy jednou ranou (případně po arabsku lehce brutálnějí tři vrabce jedním šutrem) a splním sen jemu, sobě a mému tatínkovi. Sedla jsem a v našem globalizovaném světě takřka neomezených možností začala hledat. A našla. A my se tím pádem vyrazíme podívat na dvaadvacet chlapů, který se honí za kulatým nesmyslem. A minimálně jedenácti z nich to sakra jde.


Já si tak - pevně doufám - splním sen vidět Messiho na vlastní oči na hřišti a konečně tak uvěřím v jeho reálnou existenci :-).

A co vy? Jaké jsou vaše v zásadě splnitelné, i když trochu šílené, sny?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Omlouvám se za kontrolu, ale nějak se mi nepříjemně rozmnožil spam. Díky!