Dvanáctý týden

pondělí 18. března 2013


Plán / plnění:
Pondělí 18.3.
Volno / Potřebovala bych spíš volno od volna, sice koleno bolí, ale vřeštící M. je horší, než jakýkoliv přetížený sval a zanícená šlacha - občas mám pocit, že mi brzy rupne cévka v mozku a já se seberu a uteču na konec světa, přepadnu přes okraj a bude

Úterý 19.3.
8 km klus + rovinky / 8 km klus, 7:01 min/km, avgTF 147 - Praha přes noc zapadla sněhem, zase. Už je to vážně na palice. Chvíli bylo krásně, člověk se jarně naladil a teď zase tohle. Ach jo. Ach ne. Aspoň jsem si umyla ve sněhu boty. 10x100m rovinky na hrázi, lehce mě znervóznil starší pán, který se na konci zastavil a sledoval, co to dělám. Vydržel 2x200m. Asi neviděl nikdy nikoho běhat. Nebo se snažil pochopit, proč to proboha dělám a neměl odvahu se zeptat. Čert ví. Poslední 2 km poklusem domů. Koleno bolí.

Středa 20.3.
10 km TF 153-169 / 10 km, avgTF 170, PN mě nepochválí, pace 5:28 min/km neodpovídá vynaloženému úsilí. Ale bylo krásně, sluníčko svítilo a valnou část cesty jsem zvažovala, že sundám i šusťákovku. Jen těch pár nečekaných krasobruslařských vložek bylo dost na prd. Už aby to roztálo a nenapadlo.

Čtvrtek 21.3.
12 km dch / já ten fartlek prostě neumím, avgTF172, 5:29 min/km (ale v TF je opět první km s absurdníma hodnotama přes 230, mám v pásu novou baterku a začínám zvažovat, jestli bych si pro jistotu přeci jen neměla dojít nechat vyšetřit srdce...). Představa, že v tomhle tempu potřebuju dát dalších třicet je lehce děsivá. A PIM prý už za 53 dní.

Pátek 22.3.
Volno / venku je tak hnusně, že jsem za něj výjimečně ráda

Sobota 23.3.
5x1km do kopce s mk dolů, ostřeji / 5x1 km do kopce s meziklusama a poklusem ke kopci a pak zpátky domů. 5:44 min/km. AvgTF 165. Ostřejší vítr naštěstí foukal tím správným směrem (při poklusech dolů z kopce brzdil, cestou vzhůru nadnášel) a ostřejší tempo bylo asi trochu víc spicy než mělo být. Ufuněná odemykám dveře: "Tak co?" "Jo, dobrý, je tam kosa, ale dobrý." funím. Muž vstává od počítače. "Co to máš na puse?! ... Ježiš, dyť ty máš úplně krvavou pusu!" "Cože? Blbost." Jdu k zrcadlo. No fakt že jo. Drákulův učeň hadr. Takže, bacha na ostré kopce, děti, zjevně si při nich můžete snadno pořezat rty! (nebo jako já prokousnout, kdy a jak se mi to sakra povedlo?)

Neděle 24.3.
14 km dch / 14 km s chutí a Deni a Renčou, 6:44 min / km, avgTF 143. Mínus sedm stupňů podle garminu, mínus deset podle meteostanice v Průhonicích (doplněno poměrně děsivým infem, že to za oknem "feels like -17°C"). Krásná (pro mě) nová trasa podél Botiče přes Křeslice. Pokus o vykecání díry do hlavy nevyšel, asi jsem se málo snažila, musím příště přidat. Doufám, že Deni už po dnešku ví, že se nemusí bát rozběhnout 1/2M na 6:30, protože ona na to má! (A teď už to víte i vy!!;-)

PS: Speciálně pro Advida ;-)
                 TF Laktát Rychlost
Aerobní    153    1,1     05:58
Anaerobní  172    3      05:15

4 komentáře:

  1. Ty jsi nějaká hyperplodná autorka. :-)

    Pěkný prahy. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já z těch čísel nic nevyčtu, ale když to říkáš... navíc prahy mi ještě nikdo nikdy nepochválil ;-) (a s plodností nestraš! :-D)

    OdpovědětVymazat
  3. :) mne se nejvic libilo, jak planujes dobehnout na konec sveta, prepadnout pres rantl:) a bude konec..:) LOL!!! Nase deti nikdy moc nervaly, ale byly chvile.. byly chvile, kdy jsem testoval svoje hranice..:). MSF!

    OdpovědětVymazat
  4. Jezisi, konecne nekdo, kdo cestne pise, jak to je - viz. popis pocitu, ze Ti brzo rupne cevka na mozku. Diky, diky, diky...

    OdpovědětVymazat

Omlouvám se za kontrolu, ale nějak se mi nepříjemně rozmnožil spam. Díky!