PF 2015

14 komentářů:

  1. :) krasny prani! Jak ma clovek dobre bezecne kamarady, tak uz nepotrebuje zadne nepratele! Tak at si tech radosti/strasti v (zivota) behu hezky uzijeme! At se dari! 12:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To tesat do kamene!! :-DD Však, letošní rok až příliš mnoho vzal, ten příští, ten bude jen a jen dávat!!

      Vymazat
  2. Moje rec, veselych pruseru neni nikdy dost! At se i v roce 2015 hromadi krasny behaci zazitkove!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju a nápodobně!! (A na toho 10.10. s tebou počítám! ;-)

      Vymazat
  3. Hahaha..takovych pratel mas naštěstí kolem sebe vic nez dost!Tak vzhuru do toho,at je o cem psat :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Odpovědi
    1. Viď? :-) Jsem byla zjevně celý rok hodná a poctivě běhala :-D

      Vymazat
    2. Jestli vidím dobře - Tour de Tirol - tutáč kompletáč?

      Vymazat
    3. Ne ne, to by mi neprošlo - "jen" Kaisermarathon :-) (myslím, že mi to bude bohatě stačit ;-)

      Vymazat
  5. Mě letos naštěstí v tomto směru nikdo "radost" neudělal :-) Tak ať se Ti vše podaří, určitě to bude velká krása

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, já Běžíška instruovala velmi přesně, co chci, takže jen plnil rozkazy :-D Těším se ovšem velmi moc ;-)

      Vymazat
  6. Krása to bude, o tom nepochybuj :-) a užívej si každý kilometr plnými doušky! :-) Hodně pohody a pevné zdraví po celý rok 2015.

    OdpovědětVymazat

Omlouvám se za kontrolu, ale nějak se mi nepříjemně rozmnožil spam. Díky!