"Na všech svých fotkách ze závodů...

sobota 6. prosince 2014

...vypadám úžasně."
- neřekl nikdy nikdo
Znáte to? Závod je za vámi, bylo to náročný a bylo to krásný, ale je to pryč a zůstanou vám jen vzpomínky. A fotky.

Pak sedíte u počítače a listujete momentkami a chce se vám brečet. Proboha, to fakt TAKHLE vypadám? Jedna, druhá, třetí, kristovanoho, vždyť jsem jak chovance ústavu pro choromyslný, čtvrtá, pátá, musím zhubnout, tohle je tragédie, šestá, sedmá, hele, letová fáze, tady mi to sluší, hotová reklama na běh, osmá, devátá, šmarjápanno, já se snad dám radši na paličkování/zavařování/lepení modelů lodí v láhvích...
Chtěla jsem vyhlásit soutěž o nejvypečenější závodní fotku a zahájit to nějakým vlastním libovým kouskem. V rámci omezení sebemrskačství jsem, zdá se, ale žádnou ultra-libovou nezachovala. Tak aspoň jednu z kategorie: "Kristepane, delete!"
A co vy, pochlubíte se nějakou pořádnou fotkou ze závodů, o níž jste byli přesvědčení, že nikdy znovu nespatři světlo světa?
ostatním kolem to sluší, tak mi určitě odpustí, že je takhle prostituuju (Okolo Vlasti 2013)


11 komentářů:

  1. Jsa hrdým autorem uvedené fotografie přispívám se svou troškou do mlýna. :) Jde o fotku z roku 2012, kdy jsem fakt nějak moc přibral. Jinou ošklivou nemám, možná jsem narcis, ale většinou se sám sobě líbím. :D

    Tady je ten poklad: http://4.bp.blogspot.com/-CWUBQpUBfIY/UJ-KLL0tS_I/AAAAAAAADIs/stTddmkkPCg/s1600/IMG_5597.jpg

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi hrdina, za statečnost a odvahu jí s kůží (a druhou bradou ;-) na trh, máš u mě v příští v hospodě pivo :-)

      Vymazat
    2. To nebyla odvaha, to bylo memento pro mě, že takhle tedy ne. :-)

      Vymazat
  2. Jitko, co dodat: proste behas jako holka :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. K tomu budu potřebovat poznámku pod čarou ;-) (aneb jsem unavená, nastydlá, mám mlíko na mozku a nevím, kterým směrem si to přebrat)

      Vymazat
    2. Nic spatnyho v tom nehledej, ber to jako kompliment.

      Vymazat
  3. Ta je skvělá! Tomu říkám reklama na běh! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Do toho nejdu. A klidně mi říkej srabe :o) Tobě to ale děsně sekne :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle je jasný důkaz dospělosti. Za pivo už se nikdo ztrapňovat nebude... ;-)

      Vymazat

Omlouvám se za kontrolu, ale nějak se mi nepříjemně rozmnožil spam. Díky!