Sentimentální

pátek 10. května 2013


Obávám se, že bych to zítra vzhledem k rodinné oslavě kulatin  nemusela stíhat (obzvláště o těch pátých narozeninách je potřeba pořádně zapařit!), tak tasím své sentimentální maratonské triko už dnes.

Ano, je to hezky česky děsně cheesy... ale ať do mě hrom praští, jestli to není pravda. Všem vám děkuju za ty týdny a měsíce podpory a dobře míněných rad, za ty stovky a tisíce nul a jedniček, který jsme si za tu dobu, co se "známe", vyměnili - tady, mailem, na DM. Těm, s nimiž jsem měla možnost se osobně setkat, děkuju za to, že jsou, a že jsem se s některými z nich mohla proběhnout. Jste skvělí!

Speciální díky patří Deni za to, že tehdy na to "add friend" klikla, protože jejím friendem jsem prostě ze srdce ráda.

(a abych tu jen neslzela jako stará bába: obzvláštní pozornost věnujte mé nové, úchvatné červené čelence, dlouho hledané a pečlivě vybírané, aby se co nejvíc blížila té Jeho...



...protože když On s ní dokáže sestřelit šípem helikoptéru, já určitě zvládnu uběhnout maraton :-)

4 komentáře:

  1. .... Jitko, fakt jsi mě teď po ránu "rozstřelila"!! Taky jsem rádá, že mám blízko sebe šílence jako Ty a nezatralila jsi mě za to moje běžecké ploužení.
    A triko je krásné a jsem ráda, že TAM budeme všichni s Tebou! A dáš to s přehledem, protože na to máš! Deni

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem dojat. Doufám, že ti to dobře dopadne a zaběhneš o hodně rychleji, než jsi plánovala. ;-)

      Vymazat
  2. Tam jsem vložit ten komentář nechtěl, ale ty to určitě pochopíš. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc děkuju oběma :-)

    A Deni, jaký běžecký ploužení? Neblázni!

    OdpovědětVymazat

Omlouvám se za kontrolu, ale nějak se mi nepříjemně rozmnožil spam. Díky!