It's the final countdown... devatenáctý týden

neděle 5. května 2013



Pondělí 6.5.
volno / volno

Úterý 7.5.
8 km, TF 150-169 / 8,5 km, avgTF 164, 5:30 min/km, venku je jak v prádelně, takhle v neděli být prostě nesmí, protože do kopečků se v děsně zadýchávám a to to tempo pak stojí za vyližzadníčádníčásttěla (nemluvě o celkovým vzhledu - od pasu nahoru jako bych to vzala přes bazén, od pasu dolů jak Polulinda Permanenta, já nechci na fotkách vypadat, jak bych to nestihla doběhnout k toitoice!! :-/). Jinak jsem na svý emoční maratonský kružnici momentálně na vrcholku, protože si po dnešku na tempo 5:20-5:30min/km dost věřím :-) Ne, že mi to pak, až budu ráda, když se proplazím třeba za 4:30:00, budete připomínat!

Středa 8.5.
3x2km, i3min. TF 162-175 / 6 km, avgTF 169,4:52 min/km; venku je nechutně. Takhle v neděli být prostě nesmí, protože bych bídně zhynula už u Klementina (běží se kolem něj vůbec? Měla bych se podívat na mapu... když jsem to před měsícem a půl udělala naposledy, udělalo se mi lehce nevolno. Je to nechutná štreka.), takhle jsem sebou málem švihla jenom u přehrady, kde bylo dost rybářů, chodců, cyklistů a běžců, kteří by mě (snad) zvedli.

Čtvrtek 9.5.
8-10 km klus / 10 km, avgTF 149, 6:20 min/km. Musím to psát po doběhu, teď (v noci) jsem tak unavená, že ani nevěřím, že jsem vlastně dneska byla běhat. Myslím ale, že to bylo fajn a že mi přišlo těch deset dost krátkých. Relativita času v praxi.

Pátek 10.5.
volno

Sobota 11.5.
dopoledne: 8 km (4 km klus, 2 km TF 150-170, 2 km klus) / 8 km s úděsně vysokou tepovkou; včera večer se mi nechtělo spát, ve čtvrt na dvanáct jsem se donutila zalízt do pelechu s tím, že se přinejhorším budu chvíli mlátit, než usnu. Mlátila jsem se ještě ve čtvrt na tři. Když jsem konečně začala zabírat, v půl třetí se vzbudila Máďa a já ji do pěti nosila, zpívala a snažila se bezpočtukrát odložit do postýlky, aniž bych ji vzbudila (dvě a půl hodiny snažení dost jasně vypovídají o úspěšnosti oněch pokusů). V sedm si ji čilou vzala babička a já mohla spát dál. A co myslíte? Před devátou vzhůru, v devět už jsem stlala, protože jsem nevydržela ležet. Ten běh stál za prd, ale jsem ráda, že jsem mohla vyrazit. Bolí mě levý kotník a pravý horní moudrák. Maraton je tady.

Neděle 12.5.
F1080

13 komentářů:

  1. :) budu drzet palce..
    Pust si simpsony.. "Ruin your knees for charity:)":)
    Bude to jiste skvely, uvidis.. o tom nejsou zadne pochyby.. my ti verime.. 12:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsem ten díl hledala a nenašla :-( Neposlal bys mi, prosím prosím, link, kdybys měl chvilku? Není nad motivační videa! :-DD
      A moc děkuju!

      Vymazat
    2. Rychle jsem to nasel jen spanelsky:
      http://www.youtube.com/watch?v=cDArJTxi3cY

      ale ty si poradis.. MSF!

      Vymazat
    3. Díky :-)) jinak anglicky je to (kdyby se chtěl někdo další pobavit), tady: http://www.youtube.com/watch?v=tXyw7n_fhr0 ;-)

      Vymazat
  2. Přeji ti hodně štěstí. Věřím, že svůj cíl si splníš!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :-) Mně teď emoce ohledně maratonu oscilují s až maniodepresivní razancí - v jednu chvíli si jsem jistá, že to bude skvělý, že jsem přeci dala přípravě všechno, a pak se to zase otočí a já si říkám, co mě to sakra popadlo, jak můžu na podobný podnik vůbec lézt, co si to o sobě vlastně myslím a tak... ;-) Tak uvidíme :-D

      Vymazat
    2. To asi zažívá každý. Dřela jsi a teď to zúročíš, neboj.

      Vymazat
  3. Nevím, jak by ta cedule s idioty vypadala v případě ultramaratonců. :-D :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je luxus!!! :)
      No vsak si to na jare zkusis, jak te tak znam..:). Vseho postupne a do casu.. MSF!

      Vymazat
  4. Čeká mě to v neděli taky, já mám jako motivační video tohle

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je mé nejoblíbenější video o maratonu :oDDD

      Vymazat
    2. Myslim, ze se da s uspechem pouzivat i na ultra..:)
      Vsem vam drzim palce.. desne si to uzijete!!!! O tom zadna.. 12:)

      Vymazat

Omlouvám se za kontrolu, ale nějak se mi nepříjemně rozmnožil spam. Díky!