A co bude dál?

čtvrtek 23. května 2013

Po maratonu jsem se rozloučila s trenérem. Rozhodnutí, jestli budeme pokračovat ve spolupráci bylo čistě na mě. Po delším a poměrně náročným přemýšlení jsem s díky odmítla. Bylo to náročných devatenáct týdnů nejen pro mě, ale i pro celý zbytek rodiny, který mi hodně daly (minimálně patnáct vteřin na km). Jenže když jsem tu představu dalších plánů převracela tam a zpět v hlavě, uvědomila jsem si, jak strašně moc teď potřebuju běhat sama. Bez tabulek. Bez tepů. Kdy, kam, jak a za kolik budu chtít. Nemít závislost na zapisování kilometrů, odhodila bych i ty hodinky. Takže jsem na to zase sama.

Maraton je za mnou. A co bude dál?

1.6. - Valašský hrb - závod, který se stal doma na několik týdnů a posléze i měsíců jablkem sporu. Totiž, od Prahy je to (docela) daleko a já se přihlásila na nejdelší trať. Navrhla jsem, že to spojíme s dovolenou, do Beskyd jsme koneckonců chtěli jet. Nadšení neznalo mezi, ehm. Musím to přežít už jen proto, abych T. dokázala, že to dokážu. A proto se teď snažím běhat co nejvíc mimo asfalt a do kopečků a taky z kopečků a prostě se nějak duševně připravit na to, co mě čeká (a snad nemine).

15.6. - Běh Milíčovským lesem - je to skoro za domem a Pavel F. o tom psal tak hezky, že mi nezbude, než vyrazit :-)

6.7. - Okolo vlasti - půlmaraton v režii Důši a Lůci, s večerní družbou - jak by mohl někdo nechtít přijet? Už se moc těším. Opravdu MOC. Těším se na všechny, který už znám, stejně jako na ty, co konečně poznám. Snad si neurvu ostudu. Edit: Neurvu, Karel mi to určitě nedovolí! Tak schválně, jestli mě na tu 1:50:00 dotáhne ;-)

18.8. - Lužické sedmistovky - druhý den, horský maraton, bláznivá akce za Advidova doprovodu -  výsledek jedné šílené dubnové emailové session. Těším se pekelně. Děsím nebesky. Nebo naopak? (Po dnešním stoji na váze doufám, že mě na těch zádech nebude muset nosit, nechci ho mít na svědomí... ;-)

7.9. - Baroko - maraton, který si toužím zaběhnout od chvíle, kdy jsem před víc jak třemi lety začala znovu běhat.

Motivačně jsem sama sobě slíbila, že v případě, že Hrb přežiju a nebudu to někde na hranici limitu, přihlásím se na ty Sedmistovky a Baroko. Dál než do září neplánuju. Snad na podzim Šutr, ale to je ještě děsně děsně daleko. A co čeká vás?

11 komentářů:

  1. Já mám v plánu po sedmistovkách lázně na záda. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proc? Vzdyt nedelas vodice mne, ale Jitce!..:)
      Kdybys nesl kus cesty me, tak nereknu... to bys mozna skoncil na JIP:), ale s Jitce delat podporu?? to jeste neco vem do batuzku, at mas poradny trening:).
      MSF! 12:)

      Vymazat
    2. Honzi, já jsem malá, ale těžká ;-) (ale děkuju, tohle se vždycky hezky čte)

      Vymazat
    3. Velký Dé, doufám, že půjdou na pojišťovnu - ze mě žádný příspěvky na ozdravovny nekoukaj!

      Vymazat
  2. Taky jsem po maratonu byla v takovém rozpoložení a asi dva, nebo tak nějak, měsíců jsem prostě vůbec nic neřešila. Užívej si tu svobodu

    OdpovědětVymazat
  3. :) kazdy tim projde.. :)
    Tesi me, ze ty tak brzo.. Jsi rychlik!
    Myslim, ze kloubeni rodiny a km (hodin) pobihani neni uplne jednoduche, ale da se.. Ty mas u me obzvlast velky obdiv. S M. na krku.. a tak vsechno kolem.. fakt kdybych mel klobouk, tak ho smeknu:)...
    jestli muzu poradit, neres to, nech ty pocity tebou projit a odeznit..pak uvidis..:)

    1.6 budeme dusevne pobihat spolecne.. Silva a hrb v jednom dni.. jen doufam, ze ze Silvy nebudu mit taky hrb!:)...

    MSF! 12:)

    OdpovědětVymazat
  4. Jak tak koukam na ty zavodni (ultra)plany, zas tak nerozhodna po toma maratonu nejsi.... Cil je jasnej. Cesta je cil.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ehm... http://www.knesl.com/articles/view/cesta-je-cil
      :oD

      Vymazat
  5. Uvidím jak to půjde, ale jak jsem psal na DM
    K55 určitě
    Okolo vlasti ???
    Zátopkův 1/2M nebo Miřejovický 1/2
    10 lužických sedmistovek ?
    STRC na Lipně
    Baroko maraton
    Babice
    Maraton Stromovka ??? moc se mi nechce :)
    ŠUTR

    Ufff, Radek :)

    OdpovědětVymazat
  6. Máš hodně pěknej plán! Ať to všechno vyjde!
    Já snad ten Milíčák, půlmaraton okolo Vlasti je snad už jistej, pak možná jako Radek STRC Lipno, půlmaraton Moravským krasem, Běchovice a Půlmaraton v Plzni. Na Baroko bych hrozně rád, ale to vím že nebudu moct. Jestli něco dalšího a delšího zatím nevim..
    Matěj

    OdpovědětVymazat

Omlouvám se za kontrolu, ale nějak se mi nepříjemně rozmnožil spam. Díky!