Zaručený recept na zku**ný víkend

úterý 30. ledna 2018

Stačí, aby se vám sešla bronchitida s antibiotikama, nový boty, který si nemůžete kvůli bronchitidě a antibiotikům vyzkoušet a Miloš na dalších pět let na Hradě. Nemusíte ani míchat, ani třepat a úspěch je zaručen. Některým věcem lze jen stěží uvěřit.

A už třetí týden neběhám.
Kam tohle povede?
Kde tohle skončí?

10 komentářů:

  1. No jo, taky jsem po projížďce koukal, kdo nám to vyhrál volby. Ale aspoň jsem se narozdíl od tebe projel. Jediné, co bych ti mohl pro příště poradit, je vsadit na ovara (kdyby tedy mohl být zvolen potřetí, což naštěstí nemůže). Já tak vyhrál 170 Kč (vsadil jsem 200 a vyplatí mi 370). :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proč mě vůbec nenapadlo, že to může mít i nějaký výhody?! A fakt byl ten kurz tak výhodnej? Zírám a píšu si pro případ, že by se to ještě někdy hodilo :D

      Vymazat
    2. Co s těmi špinavými penězi uděláš? :-D

      Vymazat
  2. Tak si hlavně KONEČNĚ aspoň na chvilku někam lehni, to by mělo zabrat ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Drž se Jitko! Snad se kousek zdraví ještě někde najde. Také se již třetí týden potácíme s Janou někde mezi nemocí a částečným uzdravením, tak že tě chápu. Náš společný problém (u tebe zvýrazněný tím že jsi mamka malých dětí) je, že chorobu nevyležíme :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je tou neexistující zimou! Všichni marodí. V pondělí navíc dostala na zánět středního ucha atb Madlenka - o víkendu měla skoro čtyřicítky horečky, děs běs. Ale už je to snad lepší, doufám, že už brzy alespoň lehce a na chvilku vyběhnu, když je tam to jaro, že ano... Tak se z toho hlavně oba rychle vyhrabejte!! A že Jani moc zdravím :-)

      Vymazat
  4. Jo, desny vikend to byl... Doufam, ze uz je Ti lip. Mne pro zmenu chytly zada, takze nechodim ani na prochazky a zeru paralen, abych se mohla pohybovat aspon po byte... Obcas se to proste sejde. Brzo to bude zase vsechno OK a Milos jednoho dne z toho hradu snad taky zmizi :)

    OdpovědětVymazat

Omlouvám se za kontrolu, ale nějak se mi nepříjemně rozmnožil spam. Díky!