Rok 2016 v luftu aneb nikdy neříkej nikdy

čtvrtek 4. února 2016

Ještě před půl rokem jsem tvrdila, že JÁ bych holkám Bárbínu nikdy nekoupila. Kazí to sebeobraz, sebevědomí, je to strašlivě sexistická hračka a veškerý merchandise holčičky přesvědčuje o tom, že když budete růžová pipina s blonďatým mozkem, co si najde zazobanýho nabíječe, budete se mít žůžově.
A proto je od úterka doma.
Madlence totiž v pondělí píchali ucho a bolestný prostě bylo třeba. Tuhle si vybrala sama a aby toho nebylo málo, dneska ji na ORL čeká kontrola a když to zvládne, i druhá... Bárbína.

A tak nějak podobně je to s mými běžeckými plány na letošní rok. Všichni kamarádi už ty své zveřejnili a já začínám vypadat jako tajemnej hrad v Karpatech, kterej si pronajala Hanička Zagorová. Jenže tak to vůbec není. A proč to tak není, hned vysvětlím. Ono se totiž blbě hlásí, kam se chystáte, když to sami pořádně nevíte.
Pokud si matně vybavuje, v gymnaziální matematice se bralo cosi, co se jmenovalo výroková logika. Bylo to takový to: když toto, pak toto; toto a zároveň tamto; toto anebo toto... už si vzpomínáte? Tak. A téměř celý můj letošní rok vypadá jako vystřižený z hodiny výrokový logiky.
Jistá je zatím jen Brdská. Letos jsou ambice a plány v zásadě stejný jako vloni - pod pět hodin, a tentokrát přidám anebo alespoň zlepšit čas z loňska a hlavně se poučit z vlastní blbosti.
A pak už je to všechno v luftu.

V květnu je ŠUTR. 
Když bych šla na Šutr, řešila bych, jestli tři nebo čtyři kola. Tři jsem si ověřila, že jsou v mých silách, čtyři by byly výzva. Ale čtyřikrát dokola? není to už trochu křečkoidní? Navíc v limitu, který bych nejspíš nemusela stihnout?

Protože jsem před časem psala, že na Silvu nechci, přihlásila jsem se na Silvu.

Ta je v červnu. Když pojedu na Silvu, nepůjdu na Šutr. Když půjdu na Šutr, nepojedu na Silvu.

Někdy v téhle době bude taky Okolo vlasti. Dušanův půlmaraton, společenská akce, setkání s kamarády. 

Snad se to nebude překrývat.

K narozeninám jsem dostala bianco šek na běžecký víkend, kdy se T. postará o děti a já si můžu běžet kam chci. Myslela jsem, že ho využiju na výlet do Novohradských hor, to by ale kamarád Pavel nesměl přijít s Duškovskou nabídkou kvalitního sexu.
A jsou prostě nabídky, které nelze odmítnout (přestože jsem se nechala několikrát slyšet, že o tuhle masovku fakt nestojím a nemám ji v plánu). Jenže zájem o Sedmičku je tak velký, že tři dny po spuštění registrací, kdy návrh padl, byla všechna startovní čísla pryč. Takže pokud bude startovní číslo, budou Beskydy a tím pádem nebude Silva a bude Šutr.

Pokud budou Beskydy, nebude Baroko.
Což mě mrzí, protože je to v zásadě jediný referenční závod, který mám, kde se nemění trať, a kde jsem už víc než jednou byla. A hlavně se mi tam opravdu moc líbí. Když ale nebudou Beskydy, bude Baroko.

Zbytek roku už záleží na silách fyzických a psychických, mých i mých nejbližších.
Lákal by mě Pražský maraton a samozřejmě Strom ultra, protože by byla věčná škoda, kdyby se tak krásná akce neujala.

No a na konci roku číhá Čihák.
Proč zrovna tenhle podnik? Kromě toho, že je to logisticky nejsnáze dostupná stovka, je to i kvalifikační závod na další závody, na který bych se ráda v roce, který bude zakončený pro mě magickou sedmičkou podívala. Tak proto. I když už teď se mi posvátnou bázní třesou kolena.

Suma sumárum je toho poměrně málo, nic není vyloženě šílený, nic není nijak daleko a všechno to vyžaduje akorát to, abych běhala o trochu dál a o trochu výš. Tak snad to se mnou a tím mým časově a finančně nenáročným koníčkem doma další rok vydrží.

14 komentářů:

  1. :).. kdyz bude nejhur... slovy lekare.."Ja ti neco predepisu, tobe se ulevi.. a tvoji rodine taky":)..
    Drzim palce! Silenostem a zakonum logiky zdar..
    PS. Tohle us jse skoro na strukturni diagram typu if-then-else..
    MSF! 12:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za prvé nevím, co to je a za druhé mě uráží, pane! :-D

      Vymazat
  2. To bych chtělo nějaký diagram. :))

    OdpovědětVymazat
  3. Přiznám se, že ke konci už jsem se v těch jednotlivých podmínkách tak trochu ztrácel, ale pochopil jsem, že všech 8 (?) závodů od dubna do září nepoběžíš :-) Ale dalo by se to ... třeba by se dalo pojmout některé tréninkově, ne? ;-) tb

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neblázni, zas tak složitý to není - a osm jich není ani náhodou :-D od dubna do září jsou čtyři :-)

      Vymazat
  4. Tak takhle jsem loni úspěšně prošvihla několik závodů. Než se vyjasnily rodinné možnosti a aktuální fyzické předpoklady, bylo vyprodáno. Jo ... už to není co bývalo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) věřím ve velké množství těch, co budou projíždět krajinou a toužit po pomstě za smrt ženy, kterou milovali... budou to totiž ODPADLÍCI (a budou před startem hromadně prodávat čísla ;-)

      Vymazat
  5. já myslim, že to zvládneš fšechno :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak držím palce ať to vyjde, však s novým jménem ... to půjde skoro samo, teď už jenom stačí lehce potrénovat :)
    Mm

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Piánko, lehce, nic dramatickýho... jasně :-) Díky!

      Vymazat
  7. Já dělal matiku 3 sedm krát a stejně tolik mi vychází že se můžeme letos potkat na startu. To je ovšem jen teorie mojí špatné matematiky :-) Realita s Barbínami je ale prozaičtější. Náš blonďatý andílek jich v deseti letech 7 + 1 Kena odložila do krabice a odpočívají tam dodnes :-) Ať tvoje skore závodů je tedy radostnější.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že nejen na startu, ale i v průběhu a hlavně v cíli, že to číslo vyjde a že to nějak vybojujeme ;-)

      Vymazat

Omlouvám se za kontrolu, ale nějak se mi nepříjemně rozmnožil spam. Díky!