Černé ovce sem tam... nutrend

pondělí 22. února 2016

Na první pohled to vypadá jako kondom, nenechte se však zmýlit. Je to tableta carbonexu nebo aspoň měla být.

To si takhle balíte sváču na delší víkendový běh a zjistíte, že nutrend už zjevně pokročil tak daleko, že prodává výživný vzduch. (Kdyby to nebylo zřejmé - balíček je zavřený a úplně a dočista prázdný.)

Chybička se holt vloudí. (A jsem vážně zvědavá, co mi na to řeknou na prodejně...)

PS: Slečna na prodejně nestačila zírat. Po chvíli telefonování se mi dostalo omluvy a poloviny balíčku Carbonexu náhradou. To by šlo :-) Díky!

6 komentářů:

  1. To je přeci běžecká výživa pro bretariány (https://cs.wikipedia.org/wiki/Breatharianismus)

    :-)

    R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D !! No jo, vidíš, to mi vůbec nedošlo :-D :-D

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Konkrétně tenhle model jsem ti i několikrát nabízela! :-)

      Vymazat
  3. Proste neni nad rohlik s maslem a syrem.. Tomu rikam pekna antireklama. A co ti tedy rekli u Nutrendu?

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat

Omlouvám se za kontrolu, ale nějak se mi nepříjemně rozmnožil spam. Díky!