Šťastné a veselé...

sobota 26. prosince 2015

...doufám, že jste všichni pod stromečkem nalezli aspoň takovou pěknou vintage carreru 911, jakou velociraptor donesl našemu ježíškosaurovi do (na poslední chvíli, čtyřiadvacátého ráno dělaného) Betléma.
(Protože o dárcích to pochopitelně přeci vůbec není.)

A pokud je toho rodinného štěstí na vás během svátků klidu, míru, chaosu a přemíry vaječňáku trochu moc, chce to něco lehkého na odreagování a třeba i pobavení. My se doma při vymýšlení bavili skvěle, aby se ukázalo, že opět svým čtenářům prostě nerozumím:


Příště to bude zase chtít asi něco lehčího, chápání vkusu mytické bytosti zvané běžný čtenář mi totiž evidentně stále ještě uniká (stejně jako ta carrera pod stromečkem).

8 komentářů:

  1. Do carrery byste se vsichni stejne nevesli :-). Moc dekujem za prani a ta knizka, Jitko, ta je SUPER! DO roku 2016 jeste vice spontannich napadu!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tss, kdo říká, že bych v ní chtěla vozit někoho jinýho, než sebe? :-D :-D Nemáte za co, jsem ráda, že se knížka líbí ;-) A trhlých nápadů já mám v zásobě vždycky kupu, znáš mě... ;-)

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  3. A Monty Python by podle toho vašeho betlému mohli natočit Life of Dino :-)
    Vše něj v 2016!
    R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D To by ovšem bylo něco! Děkuju a nápodobně!! (ten duplicitní komentář jsem smazala, snad nevadí)

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Nouze naučila Dalibora dinouše pod stromeček řadit :-) (aneb jak snadno harpyjím zabránit v demolici jolky ;-)

      Vymazat
  5. Clovek se neustale uci.. V Americe jsem pochopil, ze Jezisek byl nekdy i cerny, nekdy mel i sikme oci.. Co jsem se naucil az tady, ze ze to byl i (hodny) dinosaurus..:)
    Tak at se nam vzdy dari takhle mistrovsky zvladnout svatky, rodinu .. a v tom tu nasi (ultra) uchylku:).
    Vsemu zdar! Ultra zvlast! 12:)

    OdpovědětVymazat

Omlouvám se za kontrolu, ale nějak se mi nepříjemně rozmnožil spam. Díky!