Samozřejmě, že to jde...

čtvrtek 4. června 2015

...někomu snáz, někomu hůř, někomu rychleji, někomu pomaleji, ale jde to.

A každá, která je zdravá a tvrdí, že ne, si lže do kapsy.

Menší výlet do minulosti: S Madlenkou jsem během devíti měsíců přibrala 26 kilo. Během dalšího roku jsem naběhala 1800 kilometrů 31 kil shodila. Roční rozdíl vypadal nějak takhle:
S Kačenkou jsem začínala na své historicky nejnižší zdravé dospělé váze. Malovala jsem si, jak tentokrát tolik nepřiberu, budu běhat, budu zdravě jíst, budu si těhotenství užívat, budu... ha ha, ha.
I tohle miminko mi ukázalo, že plánovat si můžete ledacos, poslední slovo bude ale nakonec vždycky mít dítě. Takže jsem během dalších devíti měsíců opět zmutovala v giganta, který s sebou k porodu vláčel navíc 28 kilo. 28!!
V porodnici jsem jich nechala všehovšudy osm. Čekalo mě úplně nová životní (dvoj)role a taky spousta dřiny a odříkání, pokud jsem ještě někdy chtěla vypadat jako dřív. A běhat jako dřív. Protože ono se rozběhnout s dvaceti kily navíc, to není jen tak. To mi můžete věřit. Běhání je naštěstí fér a když se snažíte, výsledky se dostaví. Na všech frontách.
Vlevo začínám 39. týden těhotenství a ještě netuším, že za jedenáct dní porodím
Rozdíl jednoho roku, 28 kilo a 2186 kilometrů
Jo, jsem na sebe pyšná. 
Fakt že jo.

26 komentářů:

  1. Ty vypouleny megabricha pred porodem me neprestavaji fascinovat :D Jako jak je mozny, ze vubec udrzis rovnovahu? :)) Mno nic, mela bych napsat neco k tematu: Zda se, ze jsi spokojena, takze gratuluju! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nepřepadneš, protože ti k tomu naroste adekvátně velká p*del. A myslíš, že nemám důvod být spokojená?

      Vymazat
    2. :D Tak to je pozvbuzujici...
      Jesis ne, proc bys nebyla? :-o Tak jsem to nemyslela. Mne prijde neuveritelny, jak rychle jsi se tech kil zbavila. Ale hlavni prece je, jestli jsi Ty sama spokojena.

      Vymazat
    3. Ted jak to po sobe znova ctu, tak to fakt zni blbe :) Chtela jsem jen napsat, ze jsem uplne paf z toho, jak vlastne muze zena existovat s takovym brichem. Ono je to vlastne hrozne hezky bricho, ale proste v pomeru k telu je silene obrovsky! Desi me to o to vic, ze me to asi taky nekdy ceka :D
      A ta druha vec, ze je samozrejme super, jak se Ti to povedlo shodit, ale ze vseho nejdulezitejsi je, abys ty sama byla spokojena! Ze cisla na vaze jsou jen cisla na vaze. Tvuj pocit je mnohem dulezitejsi... Tak doufam, ze jsi spokojena! :)

      Vymazat
    4. Víš jak, je a není, koneckonců jsme si obě vybraly sport, kde váhu řeší ve velkým i chlapi, protože prostě každý kilo je kilo, který s sebou musíš tahat a který tě zpomaluje... (jinak čísla na váze JSOU relativní, když budeme mluvit jejich řečí, tak mám 165 cm na 62 kilo, ale při velikosti 8, takže super - jenže pořád je to hromada hmoty, kterou s sebou vláčím a jakmile s tím běžíš těch pět, šest (a jednou snad i víc) hodin, je to sakra znát.... takže čistě z běžeckýho hlediska by to chtělo shodit, ale moc dobře vím, že to už bych musela upravovat jídelníček a do toho se mi teda krutě nechce)

      Vymazat
    5. Jj, to chapu. Kdybych nebyla permanentne mezi poslednimi, tak bych to mozna taky tak nejak uvazovala, ale zatim mam porad pocit, ze nejvetsi zlepseni muzu dosahnout treninkem, takze na to se snazim soustredit - pokud se zrovna snazim na pripravit na najekou akci. Zbytek tak nejak neresim, byt uznavam, ze kdybych mela o par kil min, asi bych dobehla dal. Ale nejak me to netrapi - to je ta desna vlastnost tech, co behaji pro radost :DD

      Vymazat
  2. Jsi skvělá!!! A čteš mi myšlenky, chystám úplně stejný článek :-D Ne, že bych ti to přála,ale jsem ráda, že nejsem jediná, kdo v těhotenství takhle moc přibere. První syn +25kg, druhý +20kg. Děs běs :-D A plánujeme třetí, tak jsem zvědavá :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Tak ty mi vůbec nepřijdeš jako přibírací typ! A já až doteď žila v domnění, že máte jednoho chlapečka :-) Vida, vida, o klobouk dolů navíc! Třeťátko... ach, závidím, já už nemám nárok :-)

      Vymazat
  3. No jo no, jde, jde - ale zas tak samozrejme ne. Te mne ne :-(. Ale souhlasim s tebou, ze to je na kazde z nas. Tvoje rekuperacni rychlost je ovsem prikladna. Si borka!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak by pravil můj tatínek: za prvé nevím, co to je a za druhé mě to uráží! ;-) A teď vážně, trochu jsem se bála, aby sis to nevztáhla na sebe, protože ty jsi úplně jiná liga!!! Na mě toho naložit polovinu co na tebe, tak ležím rozpláclá u cesty už hodně dlouho...

      Vymazat
    2. Proc by ses bala? To bys pak nemohla do lesa, coz je pri trailech vopruz. Rekuperace je takovej muj nederlandismus, tam se to hodne pouziva ve smyslu 'pull oneself together', cili vzpamatovat se, profackovat, vratit nohama na zem (a do puvodni podoby)...

      Vymazat
    3. Jazykové okénko! Lingvistovo srdce zaplesalo! To si musím zapamatovat :-)

      Vymazat
  4. no za sebe.. respekt!!!
    tohle je mimo chapani a moznosti te druhe casti populace:)
    mozna proto je to tolik fascinujici a motivacni..
    no budu se holt vic snazit!!
    msf! 12:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mocí mermo chceš vážit míň než já, jo? :-D Nedivila bych se, kdybys toho dokázal :-D :-D (už ti tolik nezbývá! ;-) Děkuju!

      Vymazat
  5. Jsem po sto letech zas objevila tvůj blog a musím říct, že jseš fakt neuvěřitelná! Nechápu, jak taková holčička může uběhnout 50 kilometrů, fakt ne :-)
    (No a to plochý břicho....to už mě nečeká, já si leda můžu zpívat s Mládkem, že "určitě nejsem sportovní typ" :-) )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z tvýho komentáře žiju už druhý den :-) Je to asi takový, když o mně kdysi April napsala, že jsem "tiny" :-) Podobný věci člověk v komunitě, kde platí za těžkou váhu, totiž neslýchá a o to víc ho překvapí a potěší ;-) ;-) Děkuju!! (a co by nečekalo, Mládek koneckonců tu Prahu-Prčice dal i bez chleba a bez vody!!)

      Vymazat
    2. Takovou komunitu, kde ty seš za těžkou váhu, bych chtěla vidět :-D

      Vymazat
  6. Klobouk dolů, jsi fakt dobrá!
    Já přibrala v těhotenství zhruba půlku toho, co Ty, a ještě jsem to za rok všechno neshodila. Jde to, ale dře to :-)
    Máš můj obdiv a tyhle Tvý fotky by měly povinně vidět ty davy obézních českých "bydlenek", co svůj čas na mateřský strávily nekonečnou diskuzí na mimibazaru a pak se při synkově nástupu do první třídy navzájem konejší, že je v pořádku mít pár desítek kilo navíc, že jsou přeci po porodu!:-)
    Bára

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, děkuju, děkuju! :-) Pyšně se tu tetelím ;-) Mně to§ taky dře, nemysli si, fakt to trvalo bez mála celý rok, všechny ty, co už během šestinedělí psaly, jak oblíknou předtěhotenský džíny nebo jsou jim dokonce velký (!!!) jsem měla chuť střílet... dum-duma do obličeje z pěti centimetrů! Byla jsem slon a nevěřila, že to ještě někdy půjde... nicméně trpělivost starou velikost přináší :-) A bydlenky :-D :-D :-D !! A-a-a-si tak ;-) ;-)

      Vymazat
  7. Skvely! Vypadas uzasne. Jasne ze to jde.. Ja jsem pribrala jednou dvacet, po deuhe osmnact, ale pri 160cm vysky... Takze mala velka koule :-) Rikala jsem si, jak s tim zatocim, az prestanu kojit. No a bylo to dole driv, nez jsem dokojila. Nekdy nema smysl se na to soustredit, jist a hybat se podle selskeho rozumu a jde to tak nejak prirozene samo :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuju :-) mne to samo dolu rozhodne neslo a nejde, nejsem z těch šťastných, takže v Nym podání to byla solidní dřina, ale stala za to ;-)

      Vymazat
  8. Tak jsem si prave precetla vsechny tvoje tehotensky a poporodni clanky! Jsi dobra! A ja doufam, ze mi to "pak" pujde aspon z pulky dobre jako tobe!!

    Ja si taky rikala, jak budu porad behat a budu jist zdrave a nepriberu milion kilo... jojo. Behat jsem prestala v 21nim tydnu (jestli se teda to funeni tech 5 mesicu dalo nazvat), nyni jsem pribrala hezkych 19 kilo a jeste mam pred sebou dva a pul mesice... jojo...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za pochvalu :-) To víš, že půjde!
      No jo, on člověk míní a mimina mění... ale 21. týden je dobrý! Neboj, všechno bude, aj šunka bude, jak říkávali naši moravští příbuzní! Drž se, těším se na miniyou vylodění a vůbec na všechno kolem - ty nový mimina jsou boží :-D

      Vymazat

Omlouvám se za kontrolu, ale nějak se mi nepříjemně rozmnožil spam. Díky!