Jaká je Merrell All Out Peak

středa 3. června 2015

Před měsícem a půl mi domů přišel balíček. Jeden z těch, co dokážou udělat tu skutečnou radost. Byl v nich můj první testovací pár bot. Vybírala jsem z aktuální nabídky Merrell a volba padla na trailovou All Out Peak.
Jak jsem s ní (ne)byla spokojená a jaké jsou mé dojmy, se můžete dočíst ZDE. Tak se nebojte a klikněte.
Dál už jen pár fotek.
Pochopitelně prošly drsným testováním:
VYPADAJÍ SUPER!
 A tady jsou v akci:
Pane doktore, vy jste se zase kochal...
Drží dobře, jen s navigací nepomůžou (rovně? doprava?)








1 komentář:

  1. Merrellové měli výstavku na Hrbu, mlsně jsem pokukoval ale nebyl prostor si to nějak vice prohlídnout. Takže díky za spisek, vidím teď v botu v úplně modrých barvách

    OdpovědětVymazat

Omlouvám se za kontrolu, ale nějak se mi nepříjemně rozmnožil spam. Díky!