Sisyfův povzdech

čtvrtek 5. března 2015

Srovnat funkční hadry do komínků dá zabrat. Každý, kdo to někdy zkusil, ví, jak ty super-hyper materiály jeden na druhém kloužou. A když už se vám to povede, není radno se začít radovat. Zákonitě se na obzoru zjeví Babyzilla.
Babyzilla miluje bourání, kramaření a ožužlávání všeho, na co kápne. Pokud kápne na vaše police se srovnaným oblečením, mají to komínky spočítaný.
Ale jak je se sebou spokojená, co? Pro tenhle úsměv bych komínky rovnala od rána do večera (a taky to většinu času dělám).

8 komentářů:

  1. ...dítko chce jít běhat a hledá svoje funkční dupačky...a ty tomu říkáš kramaření....

    OdpovědětVymazat
  2. Babyzilla je úžasná...až bude větší, budeš se slzou v oku vzpomínat :-)
    Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však jo, já o tom nepochybuju :-) Už teď mi přijde příliš velká ;-)

      Vymazat
  3. Babyzilla má neodolatelný úsměv rošťandy:-)) Ví že bude běžkyně :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty vado! Ten můj blázen se už pár týdnů snaží obcházet nábytek a jí není ještě ani devět měsíců! To mám za to, že jsem jí hned po narození koupila bodýčko s nápisem "born to run"!

      Vymazat

Omlouvám se za kontrolu, ale nějak se mi nepříjemně rozmnožil spam. Díky!