Mamablog roku

pondělí 15. května 2017

Rok se s rokem sešel a já jsem ke svému překvapení zjistila, že jsem se znovu ocitla mezi nominovanými blogy na cenu "Mamablog roku".
Pokud si myslíte, že by si mohla v konkurenci všech maminek, které píšou o vaření, oblíkaní a velebení domova, o dětech a o tom, jak je to krásný, být matkou, zaslouží hlas jedna věčně uhoněná, upocená a uštvaná, která má v koupelně pavučiny a botník plný smrdutých zabahněných kecek, klikněte SEM a kdesi na dně stránky najdete výčet blogů v kategorie "lifestyle". Tam je abecedně pod M zařazený i ten můj. Hlasovat se dá denně, každý den je vylosovaný výherce nějaké věčné ceny, což se také hodí (a když dudlíky a plínky neužijete vy, určitě kolem sebe máte někoho těhotného nebo čerstvě dětného, kdo podobný padarok dozajista ocení).
Budu ráda. Díky :-)

PS: Doma jsem mohutně podporována... T: "A ty jako vážně myslíš, že bys mohla něco vyhrát, když nemáš stovky facebookových kámošek?" No... asi ne, ale co ho zkusit překvapit?


6 komentářů:

  1. je to tam a to a to ani nejme na fb kamarádi :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D Děkuju! Víš, jak to mám s FB, viď? :-) Doufám, že něco pěknýho vyhraješ!!

      Vymazat
  2. Taky jsem hlasoval. Je tam i Máma v klidu, ale v jiné kategorii. Ty jsi extra. :-D :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chachá, máma v klidu? Tak to je dobrý. Tak prosím vás, kamarádi, přátele, to NEJSEM JÁ! Kdybyste to ještě nevěděli... A děkuju :-)

      Vymazat
  3. Tak můj hlas máš a ještě jsem to sdílela na FB😂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. XOXO Na tebe je spoleh! :-) A hlavně nezapomeň, že je to jako denně - den co den jeden hlas, sice je to trochu na palici systém, ale zjevně to nahrává mladé generaci nestižené počínající Alzheimerem! :-) :-D

      Vymazat

Omlouvám se za kontrolu, ale nějak se mi nepříjemně rozmnožil spam. Díky!