Milá Kačenko...

středa 15. června 2016

...před dvěma lety touhle dobou jsme se kodrcali z Neratovic do Prahy, protože mi pan děsně zkušený doktor MuškaJenomZlatá sdělil, že v žádným případě nerodím a co dělám za scény. Za hodinu padesát to bude přesně 730 dní od chvíle, kdy jsi nakonec vykoukla na svět v nymburský porodnici.
Tvůj akční příchod nám měl dát jasně na srozuměnou, že nudit se s tebou v žádným případě nebudeme. Jsi to nejšťastnější a nejuječenější dítě, který znám. Jsi úžasná a znám přesně tvý rozměry a často se uklidňuju vědomím, že bych tě do toho babyboxu pořád ještě nějak nacpala. Je s tebou neskutečná sranda a dokážeš mě vytočit do tak bílýho žáru, že to odporuje fyzikální zákonům. Jsi svá, jsi paličatá, nebojácná a odvážná.
Kačenko, k tvým druhým narozeninám ti se srdce přeju, abys taková zůstala navždy.
Protože svět potřebuje akční ženský.

12 komentářů:

  1. Uz dva roky? Pripravime teda nejakej megadort, pro vsechny 4 nase akcni stesticka. Taky bych je nekdy mlatila palici, nemysli :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Už se k vám všichni moc těšíme! :-) /I proto, že vím, že víš.../

      Vymazat
  2. No.. tedy.. velka gratulace..:)
    Pripada mi to vse na jednu stranu jako predevcirem, na druhou stranu pred davnymi a davnymi lety, kdy moje deti byly takhle male.. Ovsem, mel jsem kliku -- deti i kdyz zlobily, byly neskutecne hodne:).
    MSF!
    At se ti s nimi dobre beha.. jeste tak 3-4 deti a obsadis si klicove obcerstvovacky na velkych ultra:)..Drzim palce!
    12:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje děti jsou obě hodné. Myslím, že zlých dětí je od přírody jen velmi málo.
      A děkuju! A děkuju pěkně - já už jsem skončila :-)

      Vymazat
  3. Koukám, že na to jdeš přes genetiku. V době kdy jste si jí udělali, jsi měla formu - to bude jednou běžkyně! Také gratuluji k druhým narozeninám. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. LOL!! :-D :-D To řeknu doma T., bude nadšen! :-D :-D Díky!! ;-)

      Vymazat
  4. Ivane Pavloviči v sukních "dvě sestry" není to málo? aneb nikdy neříkej nikdy! :) rozhodně však velká gratulace a hodně lásky. Ony ty děti jsou totiž jako opožděné zrcadlo. Jednou ti to vrátí. A protože je teď zaléváš hodně, připrav se na pořádnou sprchu :)
    Ať se daří
    Mm

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Úmyslně rozhodně ne, donátor 50% genetickýho materiálu má absolutně jasno :-) A mně to upřímně taky stačí. S tím zrcadlem je to svatá pravda, to vidíme jasně už teď (a je to místy velmi zábavný a místy velmi nezábavný, slyšet sebe sama čtyřletými ústy... :-), no, tak snad mi, jestli se toho dožiju, najdou za půl století aspoň nějaký pěkný důchoďák, kde mě nebudou tejrat :-D :-D

      Vymazat
  5. Akční ženský, no jasně, ženskejch není nikdy dost ... tb :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A když to říkáš ty, tak už to NĚCO znamená :-D :-)

      Vymazat

Omlouvám se za kontrolu, ale nějak se mi nepříjemně rozmnožil spam. Díky!