Padá hvězda - něco si přej!

středa 18. května 2016

K nohám mi vesmírná tělesa nepadají každý den. A protože tahle hvězda se sama zvedla (a dál běžela), tak jsem to bez skrupulí udělala...
...a víte, co se říká - když si něco opravdu moc přejete, celý svět se spojí, abyste toho mohli dosáhnout.

Tak mně se to splnilo.
Pavel sehnal startovný.
Zbytek už bude je na mně.


(Čirou náhodou jsem zjistila, že jsem se ocitla v nominaci na Mama blog roku - tak kdyby se vám třeba chtělo hlasovat - mrk mrk - tak můžete tady: http://www.mamablogroku.cz/nominovane/)

12 komentářů:

  1. Máš hlas :-) A na B7 budu držet pěsti :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. Myslíš ty Beskydy? Očekávám koncentrovanější sobotu, takový to - umírám, ale je to krásný umírání :-)

      Vymazat
  3. jjo... hvezdy ti padaji k noham stejne rychle jako registrace na zavody:).. Samozrejme jsem hlasoval, i kdyz jsem te nemohl najit... ten obrazek s hodinama je hodne zavadejici:). Tak ted budu doufat, ze ty vyhrajes soutez a ja ziskam nejakou skvelou kosmetiku pro zeny:)! Koncim optimisticky. Pomerancove kuzi a povislemu zadku zmar!:)
    MSF! At se dari.. a at nam to beha! 12:)

    OdpovědětVymazat
  4. hlásím, že těleso hlasovalo pro Boženu DR Němcovou! tb

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ;-) doufám, že mi to nebeské těleso nemá za zlé, ale když ono se to tak hezky sešlo... A děkuju!

      Vymazat
  5. Pády je třeba také trénovat! K B7 gratuluji, to si určitě krásně užijete! V blogerské soutěži jsem se za tebe také přimluvil, ale já doufám, že žádnou kosmetiku pro ženy nevyhraji :) medvědi totiž nic takového nepotřebují :)
    Mm

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju a děkuju ;-) (a když vyhraješ, dáš to své Večernici ;-)

      Vymazat
  6. B7-krása! (a klikám samozřejmě s tebou ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Jo jo taky tam máš můj hlas a v Brdech no holka drž se!!!Snad ve Vlastibořicích měj se.Zdeněk Strouhal.

    OdpovědětVymazat

Omlouvám se za kontrolu, ale nějak se mi nepříjemně rozmnožil spam. Díky!