Dva roky

9 komentářů:

  1. Jituli, škoda, že jsi tak daleko. Vzala bych tě do náruče, na pivo nebo bych aspoň přinesla velkou čokoládu. Takhle tady jenom brečím u počítače. Taky mi vždycky připadá hrozné, když si uvědomím, co všechno se stalo už bez táty. Že Peťulka už má dva roky, že jsem fakt uběhla maraton... Drž se, myslím na tebe :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Brala bych všechny tři v libovolném pořadí a množství. Děkuju XOXO, kéž bys nevěděla až příliš dobře, o čem to je...

    OdpovědětVymazat
  3. Nedokoukal jsem, nemohl jsem... Magdalénka mi za zády věší prádlo a dneska nějak nechci, aby mě viděla brečet... drž se.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sebe nerozbrečí, ale mě jo ;-) Děkuju, snaha je XX

      Vymazat
  4. Mamka říkala, ať se podívám.... že si mám koupit flašku, balík kapesníků a udělat to až všichni usnou, mi řícz zapomněla! Díky ♡♡

    OdpovědětVymazat
  5. je to krásný! měl štěstí a vy také, že jste si toho stihli tolik dát a v daném čase se tolik užít. ne každý má takové štěstí a takový dar...
    p.s. a mám slzy v očích

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Jitu, až dnes jsem shlédla vzpomínku na taťku. Díky!
    Taky mi strašně moc chybí. Pro mě to byl vždycky ten nejlepší brácha pod sluncem. Každý den na něho myslím.

    OdpovědětVymazat

Omlouvám se za kontrolu, ale nějak se mi nepříjemně rozmnožil spam. Díky!