Mom = Master of Multitasking!

sobota 2. srpna 2014



5. týden

Den první – odpočinek

Den druhý – chůze 10 minut; běh 25 minut; chůze 5 minut (celkem 40 minut) - vedro, vedro, vedro... i tak  to překvapivě běželo, to je to úrodní Polabí

Den třetí – chůze 10 minut; běh 25 minut; chůze 5 minut (celkem 40 minut) - po dlouhý době se mi strašně, ale strašně chtělo zaplout po ranním krmení zpátky do postele a ještě tu hodinu, co bych stoprocentně měla, spát... a tak jsem se oblíkla a vyrazila.

Den čtvrtý – odpočinek

Den pátý – chůze 10 minut; běh 27 minut; chůze 5 minut (celkem 42 minut) - čím dřív vstávám, tím dýl vyrážím, zvláštní toť úměra (dnes 5:40, 5:50 K. dosnídala a stejně jsem venku stepovala při čekání na satelity až 6:15 a to, prosím, nesnídám); dneska bolely nohy, ale říkám si, co bolí, sílí a svaly jsou těžší než špeky a Alláh ma'a s-sábirín, občas to na chvilku zabere; poprvý po hodně dlouhý době mě brutálně píchalo pod žebry, pak mi došlo, že jsem k večeři měla dvě deci červenýho a že to bude hlad. Na co po ránu běháte, po čem jde vyrazit hned a co nemá tendenci se posléze drápat zpátky na světlo boží?

Den šestý – chůze 10 minut; běh 27 minut; chůze 5 minut (celkem 42 minut)

Den sedmý – odpočinek

1 komentář:

  1. V odpoved na tvoji otazku ze dne pateho: na dva loky studeny vody, jinak nemam sanci... Vydrzat!!!

    OdpovědětVymazat

Omlouvám se za kontrolu, ale nějak se mi nepříjemně rozmnožil spam. Díky!