Už jsme v Kansasu?

pondělí 15. července 2013

Dorotku a její kouzelné rudé botky snad představovat nemusím. (Jestli někdo tuhle americkou klasiku neznáte, vězte, že je to příběh o holčičce, kterou s jejím malým pejskem přenese tornádo z Kansasu do kouzelné země Oz. Než se jí podaří vrátit se domů, urazí dlouhou cestu, na které ji doprovází tři společníci: Strašák, Zbabělý lev a Plechový dřevorubec... no, takhle napsaný to zní trochu jako Lloyd Weber na tripu a koneckonců - jeden nikdy neví...) Přestože jsem se zařekla, že už nikdy, stala ze mě ve chvíli, kdy jsem je na Běhej objevila mezi inzeráty, hotová Wicked Witch of the West.
A jelikož jsem úspěšnější, než ta zelená paní z videa, stačilo pár čarodejnických abrakadabra...
 ...a jsou tu!!
 Červený, nádherný, pětiprstý, velký tak akorát, hezky z druhý nohy (takže jsem se tomu svými NIKDY zas až tak nezpronevěřila :-). Zatím to vypadá, že sedí nejlíp ze všech, který jsem měla (jen jeden jediný krvavý puchejř pod pravou achillovkou, který se navíc po zahojení znovu neobjevil, yes!). A jak by ne, když jsou tím osudovým sedmým párem! 

Některým závislostem se utíká těžce. Jak mi bylo jednou řečeno: "To je prostě už taková diagnóza!"

Jen ten Toto mi chybí. Třeba mi 12Honza někdy půjčí Deri? ;-)

4 komentáře:

  1. Ježiš, o tý zelený příšeře se mi teď bude zdát. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kinky Witch of the West? ;-)
      Deri nemůže být lev, lev je bojavý a Deri je přeci udatná, ne? ;-)

      Vymazat
    2. David ma pravdu:)... Deri je nejstatecnejsi, kdyz mi sedi na noze nebo kdyz me "tahne" a "venci":) na voditku.. pak je udatna!!!:).
      udelame nejakou bezeckou party, muzes prijet a bezet s Deri:). krasny moc hezky botky!!!:)... zavidim, ale nesmim... mam jich moc! a jeste stare classic vff tam jsou..
      at se ti v nich hezky beha!!! 12:)

      Vymazat

Omlouvám se za kontrolu, ale nějak se mi nepříjemně rozmnožil spam. Díky!