Náš kluk aneb Dobrá rada nad zlato

pátek 24. dubna 2015

Hal Koerner
Ultra a dál (Jak se připravit na běhy od 50 km po 100 mil)
(Mladá fronta, Praha, 2015, přel. Anna Kudrnová, 196 str.)

Americký ultramaratonec Hal Koerner sice patří ke světové běžecké špičce, není to však jméno, jež by vám okamžitě vytanulo na mysl, když se řekne ultratrail. Napadne vás možná tak Kilian Jornet, Scott Jurek nebo třeba Anton Krupicka, ale Hal? Pokud se o ultramaratonské distance zvlášť nezajímáte, těžko. Věřte mi, že to se ale brzy změní. A bude na to stačit 196 stran.

Hal Koerner se narodil v roce 1976 v Ashlandu ve státě Oregon. Má za sebou dvacetiletou běžeckou kariéru, během níž si připsal na své konto takové zářezy, jako vítězství na Leadville 100 dva roky po sobě a v roce 2012 si přivezl zlato z Hardrocku, který platí za jeden nejtěžších ultrailových maratonů na světě. Je také jednou z ústřední čtveřice, na níž se zaměřil JB Benna ve svém dokumentu Unbrekable o Western States 100. Má vám tedy tenhle chlápek co radit? To si pište!


Celou recenzi najdete ZDE

A pokud byste si knížku rádi koupili, pokračujte SEM

3 komentáře:

  1. Je to hezka knizka, ruzne se tim probiram, rady jsou uzitecne a vtipne.. Navic, Hal ma ten hezky pristup -- umi se radovat ze zivota... a tim je mi desne sympaticky..
    At se dari! 12:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marně jsem se pokoušela najít nějakou fotku, kde se nesměje, když teda zrovna evidentně tvrdě nemaká - neexistuje!! :-) Chtěla bych se k něčemu podobnýmu dopracovat ;-)

      Vymazat
  2. knížku jsem doslova "vdechla" a dost věcí se mi potvrdilo

    OdpovědětVymazat

Omlouvám se za kontrolu, ale nějak se mi nepříjemně rozmnožil spam. Díky!