Na plný Brdy

pátek 10. dubna 2015

Zítra. Se. Ukáže.

Uf.

Jojo, před víc jak rokem jsem se nechala slyšet, že Brdská stezka 2015 je moje, že to prostě dám a bastafidli. Jedna věc je něco takovýho vykřikovat s pětiměsíčním břichem a druhá si pakovat den předtím a necelých deset měsíců po akci Rozdvojení batůžek směr Mníšek pod Brdy. On to totiž není ledajaký závod. První poporodní vůbec a druhé ultra. Ach já bláznivá! Já se na to totiž strašně těším. A taky se hrozně bojím.
Protože má být teplo... protože vím, že jsem dala přípravě vše a možná ještě něco navíc, co v daný situaci můžu... protože si věřím... protože se předem bojím, že budu zklamaná... že začne bolet kyčel... koleno... cokoliv. Že že že...

Ideální situace zabavit se vytvářením playlistu. Už před časem jsem slibovala, že dodám ten aktuální. Takže tady je: zbrusu nový, brdský playlist. Vřelé díky patří běhací kamarádce, babické Renatě, na kterou jsem se - ostatně jako vždycky předtím - mohla obrátit o radu. Její tipy jsou skvělý!
Zbytek je zrecyklovaná, často tucavá a popová průměrnost, ze který se fajnšmekrovi zvedne kýbl. Mně se na to dobře běhá. To jen, že jste byli varováni! A protože doma už hudbu, která by se líbila mně, nemám nárok pouštět, a protože jsem se dostala už do stejnýho stádia, jako chudák Marge Simpsonová (určitě si na ten díl vzpomínáte: Homer s Bartem odletí na údajné předávání Nobelovy ceny Šášovi Krustymu do Evropy. Líza je zdrcená, protože to ona má přeci letět do Švédska, ne dutohlav Bart, a tak ji Marge odveze na umělecký tábor. Po týdnu pro ni přijede a Líza je zoufalá. Na odjezdu říká Marge: "Na táboře jsme dělaly tolik úžasných a stimulujících věcí! Hráli jsme divadlo, četli poezii, poslouchali hudbu!" Marge: "V autě máme spoustu cédéček s hudbou! Tohle nazpíval Maggiin oblíbený zpěvák Roofie!" zastrčí cédéčko do přehrávače: Chceš-li mít zdravý chrup jabko chroupej chrupy-chrup... a nadšeně se s Maggie pohupují do rytmu...), kdy jsem se dneska přistihla, jak si při ranním poklízení nadšeně prozpěvuju jeden z Madlenčiných nesmrtelných šlágrů,
nemůže se nikdo divit, že se těším i na to, že si pár hodin poslechnu hudbu, která mě tak či onak baví. Jako bonus u toho na mě nebude nikdo ječet, že se mu to nelíbí, ať to vypnu a pustím Jóžina z bážin. Hurá!

Sia - Elastic Heart
Edwar Sharpe & The Magnetic Zeros - 40 Day Dream
Airplanes - I Want You Back
George Ezra - Budapest
Years & Years - King
George Ezra - Blame It on Me
Years & Years - Take Shelter
Loch Lomond - Wax and Wire
MFÖ - Milli Park
Awolnation - Sail
Glend Hansard a Markéta Irglová - When Your Mind's Made Up
The Jezabels - Easy to Love
The Jezabels - A Little PieceToba - 4 Trails
Shpat Kasapi - Valle kosovare
Kodaline – Honest
Of Monsters and Man - Crystals
Of Monsters and Man - King and Lionheart
Of Monsters and Man - Little Talks
Snow Patrol - In The End
Awolnation - Not Your Fault
Antonio Banderas & Los Lobos - El Mariachi
Taha, Khaled, Faudel - Abdel Kader
Tarkan - Sevdanin Son Vurusu
Tarkan - Adimi Kalbine Yaz
Woodkid - Run Boy Run
Avicii - The Night
Avicii - Hey Brother
Avicii feat. Aloe Blacc - Wake Me Up
Rise and Shine
Loreen - Euphoria
Avicii - The Days
Anna K - Noc na zemi
David Guetta - Titanium
Example - Midnight Run
Fun - Tonight We Are Young
David Guetta - Lovers On The Sun
Gnarls Barkley - Crazy
Gotye - Somebody That I Used To Know
GusGus - Over
Lana Del Rey - Video Games
Nelly Furtado - Forca
Nightwish - Bye Bye Beautiful
Nightwish - Amaranth
Nightwish - Last of the Wilds
P.O.D. - Alive
Robyn - With Every Heartbeat
Ruslana - Wild Dance
Sunshine - Vicitm Is Another Name For Lover
Sunshine - Lower Than Low
Edward Maya & Vika Jigulina - Stereo Love
Amazing Race Theme
Shakira - Waka Waka
Eiger Ultra Trail Anthem
A na závěr dvě, který jsou horší než hrozný, ale vždycky mě 100% rozesmějou a to se počítá
LMFAO - Sexy And You Know It 
Gunther Pleasure Man - Ding Dong Song

6 komentářů:

  1. :) das.. a uzijes si to!
    dovolim si dat odkaz na komprimovanou verzi nekterych tvych pisni:)...
    https://m.youtube.com/watch?v=ApjqIVuDLBY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hej, to je boží!!! :-DD Něco podobnýho udělal Kryštof - ty zase zpívali všechna na tři akordy a že jich je :-D (mimochodem, zpěvák z Axis vypadá úplně jak mladší tlustší verze mýho školitele!!! :-D)

      Vymazat
  2. No tak tenhle playlist nema chybu. Posledni dobou beham bez hudby, ale namotivovalas me, at si zase neco namicham. a zejtra, zejtra proste levou pred pravou... za necelejch pet hodin bude po vsem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zjistila jsem, že mi jich tam ještě docela dost chybí :-D Kdyby za necelejch... ;-)

      Vymazat
  3. Koukám, že jsi ke konci přidávala na tvrdosti a Nightwish nebo P.O.D to je dost dobrý na běhání :-)) Rád jsem tě viděl i babyzilou :-))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nápodobně!!! Jo jo, ještě mi jich tam pár naprosto zásadních chybí - třeba tahle : https://www.youtube.com/watch?v=A1NZcH2haIM :-)

      Vymazat

Omlouvám se za kontrolu, ale nějak se mi nepříjemně rozmnožil spam. Díky!