Týden šestý... už?

sobota 9. srpna 2014


6. týden

Den první – chůze 7 minut; běh 30 minut; chůze 5 minut (celkem 42 minut) - včerejší den v (nízkých, ale i tak po víc jak roce) podpatcích mě pěkně dobil; už v osm venku pěkný vedro, podél řeky pralo sluníčko a já se potila jako vrata od chlíva a byla ráda, že mám běžet jen třicet minut v kuse... Za týden už bude volba, jak dlouho, jak daleko, jak... jen na mě. A pak se teprve uvidí.

Den druhý – chůze 7 minut; běh 30 minut; chůze 5 minut (celkem 42 minut) - donutila jsem se vyrazit ráno, v šest se slunce ladně opíralo do vody, ptáci cvrlikali, kohouti kokrhali a spolu s rybáři rozesetými po břehu Labe jsem byla nejspíš jediná vzhůru. Pod hradbama svítily lampy a nad řekou se vznášel opar. Běželo to pomalinku, odměnou budiž krásně nízká (na mé poměry, samozřejmě) tepovka. Doma je doma :-).

Den třetí – odpočinek

Den čtvrtý – chůze 7 minut; běh 30 minut; chůze 5 minut (celkem 42 minut) - zbytečně rychle se zbytečně vysokými tepy, ještěže jsem nemohla v dubnu běhat, uštvala bych se, stačí jiskřička a ta snaha před následným požárem zdrhnout mi málem urvala hertznu...

Den pátý – chůze 7 minut; běh 30 minut; chůze 5 minut (celkem 42 minut)

Den šestý – odpočinek

Den sedmý – chůze 7 minut; běh 32 minut; chůze 5 minut (celkem 44 minut) - a odteď je to na mě... 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Omlouvám se za kontrolu, ale nějak se mi nepříjemně rozmnožil spam. Díky!