A teď vážně, přátelé

úterý 26. srpna 2014

Dělala jsem probírku běžeckých věcí a mám na vás, dozajista širokou čtenářskou veřejnost, zásadní dotazy.

1. Jak myjete běžecký láhve? A dělají vám taky tohle? Jestli jo, co s tím? Resp. dá se s tím ještě něco dělat?


Předesílám, že jsem je zkoušela mýt v myčce a vyvařovat, ale žádná změna.

2. Co děláte, když vám projdou výživový doplňky? Mám tu zbytek ionťáku (exp. 25.03.2014), anticrampy (epx 29.02.2014) a pár gelů (exp 07.11.2013). Je to zralý do odpaďáku? Jasně, že běžně prošlý jídlo nejíme, ale tohle mi přijde jako taková chemie, že nevím, jestli je to zásadní? A jestli není, nechcete se toho někdo ujmout? Doufám, že budu ještě pár měsíců kojit a tím pádem to mě pro nepřichází v úvahu, ať už prošlý nebo ne.


11 komentářů:

  1. Na flasky zasadne SAVO original. Naredis (dokonce je na flasce uveden pomer na desinfekci vody) a nechas ve flasce hodinu, klidne par hodin. Pak parkrat vyplachnes. Nechala bych do druheho dne, ono SAVO se uplne rozlozi, takze by to melo byt v pohode, ale ja z toho vetsinou hned nepiju. Taky je potreba nezapomenout, ze mas ve flasce vodu se Savem. Takhle jsem jednou desinfikovala camelbak a zapomnela jsem na to a pak jsem se napila... :)

    OdpovědětVymazat
  2. 1. jj, Savo, nebo domestos - nechám to v tom působit třeba i přes noc a pak pořádně vypláchnu. Ale teď používám na pití jen vodu, to prostě jen přijdu z venku, odšroubuju a tahle neplecha se tam tam nevytvoří.
    2. Gely bych vyhodila, enduro samo o sobě způsobuje poplach ve střevech, prošlé by moly způsobit pěknou kalamitu. Ty drinky bych možná ještě párkrát dala.

    OdpovědětVymazat
  3. ..."savo" - jsem se holky od vás něco přiučil, ad gely souhlas s Leonou, prošlý iso drinky jsem už dopíjel - bez následků...
    R.

    OdpovědětVymazat
  4. Flašky mi dělají to samé, i když je pokaždé proplachuji a stejně jako holky požívám čas od času Savo s vodou. Jen pak po vypláchnutí nechávám stát jen s vodou. Asi to je ale zbytečné, když se Savo rozloží. To jsem nevěděl.

    Gely bych asi vyhodil. Měsíc dva ok, ale půl roku a víc už bych neriskoval. Ionťák od NUtrendu jsem pil tři měsíce po expiraci a ok. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super, díky moc za rady! Gely teda nechám M. na hraní. A co ty anticrampy? A ten ionťák někdo teda nechcete? Já ho nemůžu, je v něm taurin...

      Vymazat
    2. Ionťáku bych se klidně ujal. Aspoň bych konečně viděl malou princeznu. :-) A když se nikdo jiný nepřihlásí, vezmu i anticrampy. Aspoň bude výmluva na Baroko. :-D

      Vymazat
  5. Aha, aha, takze gely taky vyhazuju... az se stydim napsat, ze nektery prosly uz pred dvema lety :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevyhazuj, nech Madlence na hraní. :)

      Vymazat
    2. No klidne, ale jak znam Madlenku, myslela jsem, ze to byla Jitcina nadsazka - aby obsah tech tubicek neskoncil ve vlasech, v knizkach, na koberci,... to by totiz nastalo u nas :-).

      Vymazat
    3. Bé je správně :-) (ty mé už odpočívají na dně koše ;-) (April - ona si s nima hrávala - mám je zalepený plombou, ale teď už by ji byla schopná propíchnout a možná i sloupnout... a představa, že to uklízím? Pěkně děkuju, nemusím mít všechno!)

      Vymazat
    4. Ok, přiznávám, že v těhle dětských záležitostí trochu plavu. :)

      Vymazat

Omlouvám se za kontrolu, ale nějak se mi nepříjemně rozmnožil spam. Díky!