Bacha na to, co si přejete...

středa 27. ledna 2016

...mohlo by se vám to splnit. A pak teprve budete čumět.

Občas si říkám, že když už se člověk dle terminologie Literárního spolku Laury Sněžné "roní" internetovému publiku, bylo by krásný, kdyby to třeba mělo sem tam nějaký ten pozitivní efekt. Kdyby to třeba přimělo někoho k tomu, aby vyběhl, aby si troufl překročit a ještě líp přeběhnout vlastní stín, aby se přestal schovávat za máločasumalýdětinemámhlídáníkilanavícužveškolemitoběháníanitrochunešloarozhodněměanivnejmešímnebaviloajápřecinikdyžádnýsportnedělal.

No a pak se to stane.

To takhle hledáte přes google trenýrkový plán pro běhuchtivé, nedávno slehnuvší matky, protože jste líní se hrabat ve vlastním archivu a narazíte na


vlastně ne

co to sakra jako je?

PLAGIÁTOR?
DÍLO NÁHODY?
Chvíli na to nevěřícně zíráte. A nechápete. Ona má dokonce vlastní trička?! Cože? Kroutíte hlavou, protože jedno víte jistě, tenhle název jste si vymysleli vy, protože všechny ostatní cool názvy už někdo měl a vy jste nechtěli někoho vykrádat. 

Paní to běhá rychle, o tom žádná.

Možná by příště stálo za to počkat, až se po tréninku vrátí do mozku krev a začne trochu fungovat, než bude vymýšlet jméno pro blog. Protože pak by se nestalo, že ta původní Máma v běhu bude o pár let později zírat s otevřenou hubou.

Takže prosím vás, zásadní poznání: ona není . 

(já jsem ta starší, zpocenější, neupravenější a pomalejší)
(Asi si půjdu koupit tričko.)

39 komentářů:

  1. Taky jsem na ten blog narazila. Paní je sympatická, články má hezké, ale proč si nevymyslela jiný název fakt nechápu :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš, já ho objevila až dneska... Třeba až se přenesu přes prvotní odpor a přečtu si její texty s odstupem, změním názor. Zatím vidím krapet rudě ;-)

      Vymazat
  2. tak to vypadá, že těch MAM v běhu je prostě víc ... kdyby někdo stál o paranoiu, tak mladá paní má email "deri@" ... :-)))) tb

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, jako se najednou vyrojilo vícero T-Birdů... Všechno je to jedna velká náhoda.

      Vymazat
    2. ... no a nechceš paní napsat, že máš na ten název po těch letech licenci? tb

      Vymazat
    3. ...a ještě zjistíme, že občas myslí na pivo :-)

      Vymazat
    4. OK. Uznávám, je to divný, třeba by se s ní ale dalo domluvit ... mám mladé paní napsat? ... Jinak Tě musím uklidnit, paní určitě není vtipnější :-)

      Vymazat
    5. Jsi hodnej, ale v pohodě. A děkuju :-)

      Vymazat
  3. Hmm... já se dneska nestačím divit... To jsou věci, ježkovy voči!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď? Od rána osciluju mezi "kde to jsme?" a "neblbni, přeháníš!"... tak jsem zvědavá, kde skončím ;-)

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. No nekecám. Díky za ty verzálky a vykřičníky, začínala jsem pochybovat, jestli má reakce nebyla přehnaná :-D

      Vymazat
  5. "Mama v behu" je proste silny spojeni. Silnejsi nez "Matka pluku":)
    Samozrejme pro nas budes vzdycky ta prvni a hlavni... Az prijde cas, tak se na to napijem..:)
    MSF! Vsemu zdar! Nasemu usili a ultra -- zvlast! 12:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Náš pastýř ví, jak své ovečky uklidnit a rozradostnit zároveň :-D

      Vymazat
  6. Ahoj, ještě jsem ti nikdy nepsala, ale čtu všechno a bavím se , píšeš moc hezky, dokonce jsme běžely i Závist obě, ale nevšimla jsem si tě, byla jsi moc rychlá...:-) tvůj blog je stokrát lepší než té dotyčné ;-) a myslím, že také "jako matka (trojnásobná) v běhu" to můžu posoudit :-DDD..nenech se rozhodit...Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :-) A určitě jsme se neviděly? Příště se ke mně hlas! (Rychlá? Já? Haha - jsi vtipná, to mám ráda :-D)

      Vymazat
    2. Budu, ale rychlejší jsi o dost, já končím vždy mezi posledníma, ale snaha a nadšení se počítá ;-)

      Vymazat
    3. Houby :-) já vždycky říkám, že ostatním kryju záda, jsem vlastně takovej běžeckej samaritán!

      Vymazat
  7. Sámosébně, že seš lepší :-) (a nemáš v každým článku kupu hrubek - milion bodů pro tebe :-) )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju - hlavně, abych se z toho nepo tento... ;-)
      („Já měl sem do Vencla velkej soucit, já měl sem velkou ... prezenci ... né, účast!“ Znázornil své sympatie širokým rozpažením. „Já mu žek, Vencl, ty musiš nechat tebe prohlídnout! Ledvinky, játro, žalud, šecko! Ty musíš do renkena, aby dochtor viděl do kuše! Ty musiš píchnout krev a kapnout, ať můšou ti počítat lehkocity! A výděr z krka, esli máš na mandlech ňákej vír! Vencl, dej rozum do ruky a nehrej se zdrávím! A co na to žek Vencl? Co mně odpáčil? Kouknul namíchaně a žek: Furt někdo do mě houká. Buď má stará, nepo tento.“)

      Vymazat
    2. My na tom byli i v divadle! Podle starýho překladu, takže nová zásoba přeřeků :-) (Věčná škoda, že to lidi neznaj a nemůžu to moc často používat)
      Mimochodem jsem ti chtěla říct, že měs teda k běhu bohužel neispirovala, krapet mě odpuzuje to oblečení, páč já i na horský túry chodím v sukni a balerínkách :-D )

      Vymazat
    3. Teď jsi ovšem inspirovala ty mě, jen co bude časový okýnko, bude článek o funkčních, ovšem velmi ženských a krásných hadrech ;-) Neboj, jestli jde JEN o to, tak tě ohákneme jak do plesu! ;-)

      Vymazat
    4. O to, a pak ještě máločasumalýdětinemámhlídáníkilanavícužveškolemitoběháníanitrochunešloarozhodněměanivnejmešímnebaviloajápřecinikdyžádnýsportnedělal. :-D
      Ale článek mě zajímá to sepiš!

      Vymazat
  8. kliknu tam, přečtu si: život začíná teprve s dětmi... a zase zavírám. přitom nemám nejmenší problém číst ani čistě mateřský blogy,jslou-li psané zajímavě a vtipně. ale tohle teda NE! beztak jsem z jejího pohledu mrtvá a co teprv představa, že můj život nikdy nezačne? du blejt :) jediná máma v běhu jsi ty!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď si to zabila :-D :-D :-D Díky! :-D :-D ("beztak jsem z jejího pohledu mrtvá" - you made my day!)

      Vymazat
    2. Já bych se tím nestresovala, páč pokud život začíná teprve s dětmi, tak ani ona ještě nežije, páč má DÍTĚ a ne DĚTI :-)
      (Zato já jsem živá až moc, ačkoliv si většinu času připadám dost mrtvá, zajímavé :-D )

      Vymazat
  9. Připojuju se k názoru 12ctky ano Ty jsi ta první a tím pádem i hlavní!!!A klidně se pod to i podepíšu Zdeněk Strouhal.

    OdpovědětVymazat
  10. Tak mi to nedalo a něco málo (fakt málo, víc se nedalo :-D ) jsem přečetl a myslím, že trochu poťouchlosti neuškodí:

    O Baroku půlce:

    Prvních deset km stále do kopce.
    .....
    Vzpomínám si ale, že už na devátém kilometru mi začali ze spodu šíleně bolet chodidla.


    :-D

    No je to asi takový lidový blogísek pro masy s širokou nabídkou tématických triček a bikinek. Ale asi zůstanu u Tvěho blogu. :)

    P.S. Koukám, že je tam těch češtinářských perel víc. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za věrnost, v příští hospodě dostaneš odznáček! ;-) Ne, vážně, díky. Přiznávám, že jsem neměla moc sílu si to číst a vlastně ani chuť a už vůbec ne čas (klasika), mně stačila ta část věnovaná jí samotné, abych si udělala obrázek... Baroko přece není celý do kopce, ne? Je tam to delší stoupání zkraje, ale to je v zásadě všechno no? Pak za mlýnem je prudší kopec, ale v zásadě se to dá všechno běžet (pokud se zrovna teda usilovně nesnažíš se nepoblejt jako já vloni), nebo ne?

      Vymazat
    2. Právě proto to sem dávám. Na Baroku je sice na začátku kopec, ale pak je to vlnité.

      Dnes jsem se kochal pohledy ny Lužky. :)

      Vymazat
  11. A já myslel, že je to Tvé alter ego :-D
    MichalF

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dokud ona moje a ne já její, je to v (relativním) pořádku. Neboj, má alter ega bys poznal, většinou vypadají nějak takhle: https://www.google.cz/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwj2nL-wpNbKAhUICBoKHY9sC-gQjRwIBw&url=http%3A%2F%2Fwallpaperpixel.com%2Fanime-warrior-with-red-hair-ready-for-battle-wallpaper.html&psig=AFQjCNG0CDU9ABjcwPKIRM0caTF3-xvKqA&ust=1454406440597397

      Vymazat
  12. Naštve. Hodně naštve! Běsnil bych... a o hodně později se možná ulidnil. řeknu to takhle, když si chci počíst, jednoduše napíšu adresu tvého blogu a je to. Znamení, žes byla první a vždy budeš jednička tedy je co? Lidé si snadno zapamatovali tvou adresu. A navíc píšeš jinou ligu. ;)

    OdpovědětVymazat
  13. Jitko, Tvůj blog čtu moc ráda a fakt mě baví Tvůj styl - jazykové hříčky, vtip, nadsázka... Prostě, má to tady u Tebe i literární kvalitu, čímž Tvůj blog vyčuhuje mezi ostatními. A rozhodně v tomto ohledu hodně převyšuje ten se stejným názvem. Tvé rozhořčení naprosto chápu. Ale vlastně díky tomu máš teď možnost číst můj pochvalný komentář, protože jinak bych se asi nedokopala k tomu nad ním ten čas strávit :-) Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takový chvály! Moc děkuju, vážím si toho! :-)

      Vymazat

Omlouvám se za kontrolu, ale nějak se mi nepříjemně rozmnožil spam. Díky!