Vzpomínky pana Nika
„Just Do It.“ Kdo by neznal jeden z nejslavnějších sloganů jedné z největších firem se sportovním vybavením na světě. Fajfka Niku je stejně ikonická jako tři pruhy Adidasu. Zatímco tváře, které stály u zrodu podobně proslulých počítačových firem, zná každý a Billa Gatese nebo – dokud to bylo možné – Steva Jobse byste poznali i na ulici, jméno Paul Knight bude povědomé jen hrstce zasvěcených. Natož abyste si jej automaticky spojili právě s firmou, jejíž začátky spadají do šedesátých let, kdy její zakladatel prodával kecky z kufru auta a která dosáhla v roce 2019 obratu 30,5 miliardy dolarů.
Po přečtení memoárů, které vyšly v loňském roce pod názvem Umění vítězit v nakladatelství Ikar, uvidíte onu ikonickou fajfku uvidíte v docela jiném světla a pana Knighta z hlavy jen tak nedostanete... CELÁ RECENZE NA WEBU BEZVABĚHU ZDE.
Žádné komentáře:
Okomentovat
Omlouvám se za kontrolu, ale nějak se mi nepříjemně rozmnožil spam. Díky!